AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Ble inspirert av tråden " er slikking er et jævla krav nå ".. Min kjæreste vil verken gi eller motta oralsex. Han synes det er disqusting, har aldri gjort det heller. Bruker heller aldri fingrene inni, men en sjelden gang på klitten. Sexen består av inn og ut, men jeg får orgasme når jeg er øverst. Jeg finner dette kjedelig allerede etter noen måneder, men å gjør det slutt pga det er ikke aktuelt, da han er perfekt for meg på alt annet. Også har vi sex bare i helgene pga avstand og jobb og det er for lite for meg. Om jeg var løsere kunne jeg virkelig tenke meg en elsker som tilfredsstiller meg sexuelt, men vil helst ikke det heller. ( foreløpig) Er det noen som har vært borti slikt, og har noen ide om andre krydder?. Vi er tidlig i 30 årene begge.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Eksen min var ikke veldig glad i å slikke, ikke var han god til det heller. Typen jeg har nå liker det veldig godt og er veldig god. Jeg kommer aldri til å bli sammen med en fyr som ikke gjør det / ikke liker det. Det er for godt til å unnværes! Kunne heller ikke vært i et forhold der jeg ikke fikk suge typen min, det er jo så deilig å tilfredsstille ham på den måten! Hvis du kjeder deg, og det i tillegg er andre problemer i forholdet: snakk med han og forklar hvordan du har det. Hvis dere ikke finner en løsning for begge, dump ham. Ikke skaff deg elsker, det blir bare tull 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Prøv leketøyet Squeel. Er en "slikkemaskin". Ingenting i forhold til en deilig mann som liker å bruke tunga, men det er jo bedre enn ingenting... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 nei, sorry, jeg ville dumpe han pga det. Vi har alt annet på stell og han påvirker meg veldig godt som menneske. Gjør meg trygg på forholdet vårt og er mann på alle måter om vi ser bort fra den biten.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Penisring med vibrator, introduser ham for dette Feks: http://www.kondomeriet.no/produkt/4us-penisring/18371836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå