Gå til innhold

Hva synes dere om disse puppene?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lilje:)
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige pupper. Har sånne selv.

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Jeg ser umiddelbart at det er silikon på begge bildene, ja.

Husk at bildet til Triana er photoshoppet, og endel før/etterbilder er valgt ut etter det mest "perfekte" resultat...

Nå trener jeg et sted hvor veldig mange har silikon, og det er veldig få av de jeg har sett som har fått såpass bra resultater som de to eksemplene.

De minst pene resultatene er gjerne hos dem som har tatt for mye(eller litt for mye) ifht kroppsstørrelse og høyde - og/eller de som har hatt behov for å flytte/korrigere på areolaen.

Jeg synes helt oppriktig at naturlige pupper er best, men jeg kan i enkelte tilfeller ha forståelse for at noen velger å endre dem. Type etter brystkreft/totalt ødelagt etter fødsel/kraftig asymmetriske etc.

Av de før/etter bildene jeg har sett(realistiske, ikke bare reklame og photoshoppet som jo bildet av triana er) synes jeg som regel før-bildene er penere.

Dersom du er ung ville jeg tenkt meg om en god stund til - gjerne et par-tre år iallefall før du tar en så stor avgjørelse. Du skal jo tross alt leve med den avgjørelsen resten av livet.

• Liker 6
Skrevet

Har du silikon eller ikke da? :-)

Skrevet

Har du silikon eller ikke da? :-)

Den var ment til hun første som svarte :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke silikon.

Skrevet (endret)

.

Gjest Bandit
Skrevet

Det naturlige er helt klart det beste, og det er ingen grunn til at jenta på det bildet skulle ta silikon. Jeg hadde da ikke blitt mindre glad i den jenta på FØR-bildet, enn jenta på ETTER-bildet. Pupper er flotte, små som store!

• Liker 12
Skrevet (endret)

Jeg har så utrolig god forståelse for folk som ønsker silikon når de ikke en gang fyller en A-cup, selv om jeg synes de fleste puppestørrelsene er flotte.

Men HVIS du bestemmer deg for silikon, bare ta LITT - f.eks til en b.cup :)

Edit: Jeg synes at når man tar silikon, skal det fortsatt være dine(litt forbedrede) pupper til slutt, ikke to ballonger som henger der.

Endret av ssecret
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare tar litt, så er det vanskelig å mistenke at det er silikon. De som tar mye, eller for mye for sin egen kropp, de strekker puppehud, må flytte brystvorten, du kan se innleggene på sidene osv, men tar man litt akkurat så man kommer seg inn i en BH, så synes det ikke alltid så mye. Har to venninner der begge har tatt rundt 180-200gram silikon, og det for dem har tilsvart en 70B, ser helt greit ut. Jeg hadde ikke automatisk trodd de var silikon om jeg så den kløfta, helt greie bryst til sin kropp :)

• Liker 1
Skrevet

Det naturlige er helt klart det beste, og det er ingen grunn til at jenta på det bildet skulle ta silikon. Jeg hadde da ikke blitt mindre glad i den jenta på FØR-bildet, enn jenta på ETTER-bildet. Pupper er flotte, små som store!

Man har jo såklart forskjellige meninger om det, og det finnes noen(sikkert mange) som alltid vil synes det naturlige er det beste. Men nå er det slik at jeg ikke er fornøyd med det jeg har fått fra naturen sin side, og i tillegg har trent mer vekk. Så jeg ønsker å gjøre noe med det :) Og jeg synes at puppene på før-bilde hadde meget godt av litt silikon :fnise:

(Ikke at jeg hadde oppfordret noen til å ta det) Alt har med egen selvfølelse å gjøre..

Skrevet (endret)

Men når jeg ser på før og etterbilder så ser jeg så mange pupper jeg aldri ville hatt!! Enda de har tatt lite. F.eks disse:

Her er fra Acup til Bcup:

Før silikon: Link

Etter silikon: Link

Her ser man protesene altfor godt, og jeg er ikke god på dette feltet, og jeg ser at det lyser silikon.. :snurt:

Men resultatet har vel veldig mye egne preferanser å gjøre? Man ønsker seg jo forskjellige pupper, og kirurgen opererer vel ut i fra det.. Det er jo ikke alle som ønsker helt naturlig resultat med naturlig heng.. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Altså, en kirurg fortalte meg at den formen du har på puppene før du tar i silikon, er den formen du får når silikonen er inne. Jeg vurderte silikon en stund, men ga meg, har fine bryst som de er.

Kommer selvsagt an på mengde, men silikon forandrer ikke formen på et bryst, da må det ekstra operasjoner som løft og flytt til.

Gjest Bandit
Skrevet

Man har jo såklart forskjellige meninger om det, og det finnes noen(sikkert mange) som alltid vil synes det naturlige er det beste. Men nå er det slik at jeg ikke er fornøyd med det jeg har fått fra naturen sin side, og i tillegg har trent mer vekk. Så jeg ønsker å gjøre noe med det :) Og jeg synes at puppene på før-bilde hadde meget godt av litt silikon :fnise:

(Ikke at jeg hadde oppfordret noen til å ta det) Alt har med egen selvfølelse å gjøre..

Det er synd at selvfølelsen ligger i puppene for enkelte kvinner. Jeg har da ikke selvfølelsen min i penis. Jeg ville da heller jobbet med meg selv på et langt dypere nivå. Men alle skal få gjøre som de vil. Jeg ser bare ikke behovet for det.

• Liker 7
Gjest norah
Skrevet

Men når jeg ser på før og etterbilder så ser jeg så mange pupper jeg aldri ville hatt!! Enda de har tatt lite. F.eks disse:

Her er fra Acup til Bcup:

Før silikon: Link

Etter silikon: Link

Her ser man protesene altfor godt, og jeg er ikke god på dette feltet, og jeg ser at det lyser silikon.. :snurt:

Men resultatet har vel veldig mye egne preferanser å gjøre? Man ønsker seg jo forskjellige pupper, og kirurgen opererer vel ut i fra det.. Det er jo ikke alle som ønsker helt naturlig resultat med naturlig heng.. :jepp:

Problemet med alle kirurgiske inngrep er at du ikke kan vite hvordan sluttresultatet blir.

Det avhenger av mye - du vet ikke engang om må ta dem ut pga reaksjoner.

Så du kan gjerne ende opp med bryster du ikke synes er fullt så pene - og likevel måtte kunne stå for valget og føle at det er verdt det.

Om du skal ta implantater må du tåle at endel menn vil si til deg at de foretrekker naturlig, at de ikke liker silikon - men også at enkelte menn vil vise deg oppmerksomhet nettopp fordi du har silikon.

Du må kunne være komfortabel med at de får en annen form enn hva du ønsker, at du ikke er 100% fornøyd med resultatet.

Du må rett og slett være beredt på at alle ser du har silikon når du kler av deg - og kunne være avslappet med det.

Og at alle vil ha meninger om det - det er tros alt kontroversielt å putte noe falskt inn i kroppen, selv om svært mange gjør det idag som om de kjøpte seg ei ny bukse.

Bare ikke glem hvor stor avgjørelse det er, og at det er vanskelig å snu når du først har gjennomført.

Ikke glem heller at du må bytte dem ut etter endel år - så det blir større kostnader med dette. I tillegg kan det påvirke muligheten din for amming av barn, og brystene kan endre seg endel ved graviditet.

Hvor gammel er du forresten?

• Liker 3
Gjest norah
Skrevet

Jo, men ellers må jeg leve resten av livet med puppene jeg (ikke) har. Jeg finner ingen bher som passer, og som gjør at det ikke blir hulrom i ene cupen pga forskjellen på puppene mine. Det hulrommet gjør at man kan titte inn i bhen. Fra siden ser jeg så lite feminin ut, og jeg synes ikke lenger det er gøy å trene (noe jeg egentlig elsker). Fordi jeg synes jeg blir mindre feminin av det pga puppene. Jeg er selvfølgelig dritredd for hvordan resultatet kan bli. Og lurer på sansnyligheten for at man får de puppene man ønsker seg er.. For puppene kan være så fine de bare vil, og passe til kroppen osv. Men hvis man ser at det er silikon med en gang, f.eks ved å bare se på kløften, så vil jeg ikke..

Først av alt så skal det enormt godt gjøres å ikke se silikon.

Men så til det viktigste spørsmålet:

Hva nøyaktig kommer til å skje med livet ditt, som er av vesentlig betydning, om du skal leve med de brystene du har?

Og hva kommer til å forandre seg i livet ditt, som er av vesentlig betydning, om du får en eller to cupstørrelser større?

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns silikon generelt er tull, men jeg har full forståelse for at fullstendig flatbrystede jenter velger silikon eller på andre måter å øke bryststørrelsenø. Det har ingenting med hva MENN syns, slik jeg ser det, men så enkle ting som å få topper til å passe. Det blir faktisk ganske restriktivt hva voksne kvinner som er helt flate kan gå med, spesielt om man ønsker å pynte seg litt. Mange klær er laget med litt utringning, eller plass til pupper, og det kan være vanskelig å finne fine kjoler etc om man ikke kan fylle de ut noe sted.

Skrevet

Hei TD, det er fullt mulig å få et "naturlig" utseende etter brystforstørrelse. Jeg har selv proteser, og det er ingen av de jeg ikke har fortalt det til som har "avslørt" at det er silikon. De passer til kroppen min og ser heller ikke harde ut. Men hadde jeg valgt å pushe de opp i en stram push-up BH med innlegg, så hadde jeg sikkert klart å få det til å se uekte ut også.. Så det blir litt hva man gjør det til selv.

Hvis du lurer på hvordan det vil se ut på deg, så har jeg hørt at man kan få et 3D bilde av resultatet i forkant under en kosnultasjon hos Fornebuklinikken. Så du kan jo prøve med forskjellige størrelser og så hva som vil gi deg et mest mulig naturlig utseende. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Problemet med alle kirurgiske inngrep er at du ikke kan vite hvordan sluttresultatet blir.

Det avhenger av mye - du vet ikke engang om må ta dem ut pga reaksjoner.

Så du kan gjerne ende opp med bryster du ikke synes er fullt så pene - og likevel måtte kunne stå for valget og føle at det er verdt det.

Om du skal ta implantater må du tåle at endel menn vil si til deg at de foretrekker naturlig, at de ikke liker silikon - men også at enkelte menn vil vise deg oppmerksomhet nettopp fordi du har silikon.

Du må kunne være komfortabel med at de får en annen form enn hva du ønsker, at du ikke er 100% fornøyd med resultatet.

Du må rett og slett være beredt på at alle ser du har silikon når du kler av deg - og kunne være avslappet med det.

Og at alle vil ha meninger om det - det er tros alt kontroversielt å putte noe falskt inn i kroppen, selv om svært mange gjør det idag som om de kjøpte seg ei ny bukse.

Bare ikke glem hvor stor avgjørelse det er, og at det er vanskelig å snu når du først har gjennomført.

Ikke glem heller at du må bytte dem ut etter endel år - så det blir større kostnader med dette. I tillegg kan det påvirke muligheten din for amming av barn, og brystene kan endre seg endel ved graviditet.

Hvor gammel er du forresten?

Jeg er 22 år. Jeg har samboer jeg har vært sammen med i 3 år. Dette er kun for min egen selvfølelse og trivsel, og det har med hvordan jeg ser ut i klær og bikini. Naken synes jeg puppene mine ser helt ok ut, og jeg er relativt fornøyd med formen på dem. Hadde jeg hatt to pupper av den største, så hadde jeg godtatt dem helt fint. (Er ikke så synlig forskjell for andre, for begge er jo så små).

Skrevet (endret)

HER er et eksempel som kan ligne dine pupper og et evt. resultat :) Synes det ser fint ut jeg :)

Edit: hvis du trykker på next, får du se flere eksempler. HER er er kjempebra resultat! Ser helt naturlig ut i mine øyne :)

Endret av ssecret
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...