Nikki Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei. Er det noen som vet hvordan man går frem når man skal bytte etternavn? Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 Ring Fylkesmannen i ditt fylke...., eller henvend deg på folkeregisteret i kommunen. Der får du skjema å fylle ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oglum Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er folkeregisteret i din komune. Du får skifte bare en gang, så om du angrer er det forsent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labello Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 skifte bare en gang?? Jeg tenker å ta til meg mitt mors pikenavn som mellomnavn. Men når jeg gifter meg vil jeg ta mannen min sitt etternavn i tilegg. Men hvis jeg bare kan skifte en gang........ eller misforstår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 Du kan skifte etter navn "hver" gang du gifter deg i alle fall... *ss* Min mor har giftet seg tre ganger, og hver gang har hun tatt sin manns etternavn. Og jeg.. vel.. jeg tok min manns navn da vi giftet oss.. nå som vi er skilt har jeg tatt tilbake navnet jeg hadde... Og HVIS jeg mot all formodning skulle gifte meg igjen så vil jeg tro at jeg får ta min manns etternavn hvis jeg vil...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå