Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kanskje ikke søkt nok til å vite om det var en lignende tråd om dette, så om det er det beklager jeg. :jepp:

Jeg lurer på om noen har prøvd og finne gratis vareprøver på nettet og lyktes med dette? Har jo selv vert innom "Gjerrigknark" og "101gratis", men jeg skjønner liksom ikke helt greia. Jeg ønsker jo å finne ting som jeg kan prøve/få gratis uten å forplikte meg til ett abonnement og betale dyre dommer i porto.

Kanskje dette kan bli en tråd der vi deler erfaringer med slike sider, både for oss som "trenger" det og for oss nysgjerrige som bare vil utforske litt nye saker?

- Noen som har noen sideforslag der de gir ut gratis vareprøver på litt artige/nyttige ting? Og eventuelt ett lite "Review" på hvordan ting var o.s.v!

KOM MED ALLE DERES GENIALE SIDER OG TIPS HER FOLKENS! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest nemorosa
Skrevet

Kan anbefale deg å bli medlem av Buzzador :) da får du muligheten til å være med på å prøve nye produkter før alle andre gratis, mot at du skriver reviews og "buzzer" varene/tjenestene til venner og kjente. Du får ikke så mange tilbud der til å begynne med, men etterhvert som du samler opp poeng får du være med på flere kampanjer. Sjekk det ut her! Jeg har blant annet fått tilbud om å være med i kampanje for Extra tyggegummi (hadde fått tilsendt 1,5 kg eller noe sånt), Carbaderm (hudkrem), gratis mobilt bredbånd og Lovefilm (leie av film/spill).

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale deg å bli medlem av Buzzador :) da får du muligheten til å være med på å prøve nye produkter før alle andre gratis, mot at du skriver reviews og "buzzer" varene/tjenestene til venner og kjente. Du får ikke så mange tilbud der til å begynne med, men etterhvert som du samler opp poeng får du være med på flere kampanjer. Sjekk det ut her! Jeg har blant annet fått tilbud om å være med i kampanje for Extra tyggegummi (hadde fått tilsendt 1,5 kg eller noe sånt), Carbaderm (hudkrem), gratis mobilt bredbånd og Lovefilm (leie av film/spill).

Jeg trodde det skulle bli moro da jeg lagde meg bruker der for LEEENGE siden, men jeg får faktisk så godt som aldri noen kampanjer og de få jeg får er "rabbaterte priser" på varer som er kjempedyre. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

På makeupmekka.no har jeg sett at de har gratis vareprøver på sminkeprodukter, men man må betale porto riktignok. Lurt å følge med på fanpagen deres på facebook, der de opplyser om denslags. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har meldt meg inn i like'n'share. Det er ganske sjeldent tilbud om vareprøver der, men innimellom så kommer det noen gode :)

Da bare skriver du inn adressen din osv, vips 2-3 dager etterpå lå det i posten. Etter et par uker får du mail med en link du kan dele hvis du vil, og innimellom en kjapp spørreundersøkelse om produktet.

Har fått blant annet en del godteri der. Og tannkre, hehe.

Skrevet

Jepp, "Like'n'share" er OK, men det er litt sjeldent man får tilbud om prøver derifra. :jepp: Makeup Mekka derimot... Jeg har fått med meg at de sender ut gratis prøver med jevne mellomrom, men uansett hvordan og når jeg går inn på siden, så er det utsolgt...

Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg trodde det skulle bli moro da jeg lagde meg bruker der for LEEENGE siden, men jeg får faktisk så godt som aldri noen kampanjer og de få jeg får er "rabbaterte priser" på varer som er kjempedyre. :fnise:

Hehe hva du får tilbud om avhenger jo litt av hvilken profil du har laget der inne. Jeg fikk heller nesten ikke tilbud første året, men så fort jeg ble med på et par kampanjer som bikket meg over 1000 poeng har jeg fått tilbud om ca. en kampanje annenhver mnd.

Skrevet

Jeg har også dårlig erfaring med buzzador, får liksom aldri noen kjekke tilbud, selv om jeg har vært registrert der leeeenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått noen gratis varer for å prøve og så besvare en undersøkelse om mine meninger.

Cint

Det kom 3 pakker med tyggegummi og var noen annet tidligere. "Små gaver" for meg er alltid koselig. I tillegg ble jeg med i trekning av 500 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått noen gratis varer for å prøve og så besvare en undersøkelse om mine meninger.

Cint

Det kom 3 pakker med tyggegummi og var noen annet tidligere. "Små gaver" for meg er alltid koselig. I tillegg ble jeg med i trekning av 500 kr.

Ja, denne har brukte jeg også litt. Skulle prøve noen sminke. Husker ikke hva det var.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Drar opp denne - kanskje andre har noen tips :)

Anonym poster: 851f60935785582afdddd9ecf03cf8f1

Skrevet

Samme her! Er ca 5 år siden jeg ble medlem der. Jeg har fått ett tilbud som jeg kan huske, og da måtte jeg samle masse venner og prøve å prakke på de produktet. Noe jeg måtte dokumentere til Buzzador at jeg hadde gjort med bilder osv. Og det gadd jeg ikke, orker ikke prakke ting på vennene mine og orker ikke gjøre slike ting uten en veldig god grunn. Husker ikke hva varen var.

Før fant jeg masse gratisting på gjerrigknarken, men nå er det jo nesten bare ting man må binde seg til :vetikke:

Anonym poster: 8101ac5ee886bdbc91e7688335ee5c57

Skrevet

satte meg ned en ettermiddag og bestilte masse vareprøver fra gjerrigknark-siden. Bestilte alt mulig.. fikk ingenting i posten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...