eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Steike være, for noe snål musikk Damen er litt for tynn men greit nok.. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Steike være, for noe snål musikk Damen er litt for tynn men greit nok.. TS her, hahahhahahah!
Mann 42 Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 AAAAAAAAAAAAAHHHTTTTHGGGGGHHH!!!! ØRENE MINE!!!!! Men dama var ganske snasen.
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Ser for meg at den videoen hadde vært gøy å "oversette" til norsk med undertekster, ala "Nattkjole med urin" og "Hatt baby" (På tide å legge seg nå kanskje) 1
Gjest sardintroll Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Deilig video. Men lyden skrudde jeg raskt av, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Jeg syns hun ser syklig tynn ut, og det er ikke pent eller sunt! Spurte mannen min hva han syns og han sa han liker formfulle ekte kvinner som meg! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Jeg syns hun ser syklig tynn ut, og det er ikke pent eller sunt! Spurte mannen min hva han syns og han sa han liker formfulle ekte kvinner som meg! Herregud så barnslig. Du er ikke noe mer kvinne enn henne bare fordi du er tykkere. Og mannen hennes vil si det hun vil høre, akkurat som mannen din vil si det du vil høre og mannen til hvem som helst vil si. 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #10 Skrevet 19. mai 2012 Jeg syns hun ser syklig tynn ut, og det er ikke pent eller sunt! Spurte mannen min hva han syns og han sa han liker formfulle ekte kvinner som meg! Forventet du at han skulle være ærlig?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 Herregud så barnslig. Du er ikke noe mer kvinne enn henne bare fordi du er tykkere. Og mannen hennes vil si det hun vil høre, akkurat som mannen din vil si det du vil høre og mannen til hvem som helst vil si. Så dersom partneren hennes sier han liker kvinner med mer kjøtt på beina, lyver han for at hun skal høre det hun vil? For å bruke dine ord: Herregud så barnslig Får folk slutte med denne hyllingen av tynne 1
Gjest Blubberella Skrevet 19. mai 2012 #12 Skrevet 19. mai 2012 Oh god, skal vi nå diskutere "ekte" kvinner og vekt igjen... Det var så opplagt at AB #8 var ute etter å pirke borti sinnastrengene når hun (evt han) skrev "formfulle ekte kvinner", så hvorfor ikke bare la det ligge? Slutt å være så lettlurte og hårsår. Dama på videoen er verken sykelig tynn eller for lite kvinnelig. formatet i filmen gjør henne tydeligvis tynnere også hvis man gidder å se etter. Jeg holder med flere andre her; pen dame men forferdelig gyselig musikk.
Gjest .-L-. Skrevet 19. mai 2012 #13 Skrevet 19. mai 2012 Hun var pen, men hun var ganske tynn, spesielt rundt midjen. Tror det hadde vært sundt for henne å fått noen kilo ekstra. Musikken ødelagte forresten halve greien, den må bare skrus av. 1
en'krone Skrevet 19. mai 2012 #14 Skrevet 19. mai 2012 Så dersom partneren hennes sier han liker kvinner med mer kjøtt på beina, lyver han for at hun skal høre det hun vil? For å bruke dine ord: Herregud så barnslig Får folk slutte med denne hyllingen av tynne Hylling av tynne? Jeg syns de blir antklaget for å være undervektige, syke og anorektiske stadig vekk. De blir møtt med nedlatenheter overalt som hun over som hevdet at de ikke var ekte kvinner. Når hun selv sitter på sin høye hest og forherliger seg selv på den måten er det legit å si fra. Om man har en oppegående partner sier det seg selv hva han/hun vil svare på slike spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #15 Skrevet 19. mai 2012 Så dersom partneren hennes sier han liker kvinner med mer kjøtt på beina, lyver han for at hun skal høre det hun vil? For å bruke dine ord: Herregud så barnslig Får folk slutte med denne hyllingen av tynne Det der var ikke en hylling av tynne. AB sa ganske enkelt at de fleste menn vil si det dama vil høre, og det tror jeg det er ganske mye sannhet i.
Gjest Blubberella Skrevet 19. mai 2012 #16 Skrevet 19. mai 2012 Det der var ikke en hylling av tynne. AB sa ganske enkelt at de fleste menn vil si det dama vil høre, og det tror jeg det er ganske mye sannhet i. Så det vil si at de fleste menn er så snevre og kresne at de ikke finner noe fint å komplimentere kjæresten sin kropp med, så de velger heller å jatte med og lyve? Hva man ikke lærer av KG. 2
Gjest .-L-. Skrevet 19. mai 2012 #17 Skrevet 19. mai 2012 Så det vil si at de fleste menn er så snevre og kresne at de ikke finner noe fint å komplimentere kjæresten sin kropp med, så de velger heller å jatte med og lyve? Hva man ikke lærer av KG. Det er jo heller det at hvis man sier at en synes kjæresten er for tynn så blir det helvete på jord. Da er det faktisk bedre å være stille og heller introdusere temaet veldig indirekte.
Gjest Blubberella Skrevet 19. mai 2012 #18 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Det er jo heller det at hvis man sier at en synes kjæresten er for tynn så blir det helvete på jord. Da er det faktisk bedre å være stille og heller introdusere temaet veldig indirekte. Noen synes det ja. Men det finnes da også veldig mange menn som synes dama er både sexy og vakker til tross for at hun har for mye eller for lite på kroppen etter idealet. Her fremstilles det jo som at man ikke må høre på kjæresten når han sier noe pent, for han sier bare det man vil høre. Jeg pleier å gi kjæresten min ektefølte og ærlige komplimenter, og både håper og tror han også legger mer enn jatting og løgn i komplimentene han gir meg. Spesielt når det er spontane komplimenter man ikke har mast eller hintet seg frem til. Endret 19. mai 2012 av Ylvina
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #19 Skrevet 20. mai 2012 Noen synes det ja. Men det finnes da også veldig mange menn som synes dama er både sexy og vakker til tross for at hun har for mye eller for lite på kroppen etter idealet. Her fremstilles det jo som at man ikke må høre på kjæresten når han sier noe pent, for han sier bare det man vil høre. Jeg pleier å gi kjæresten min ektefølte og ærlige komplimenter, og både håper og tror han også legger mer enn jatting og løgn i komplimentene han gir meg. Spesielt når det er spontane komplimenter man ikke har mast eller hintet seg frem til. Det er ikke slik at de spontane komplimentene er løgn. Det er når noen fisker etter komplimenter eller bekreftelser, at man bare jatter med, eller unngår spørsmålet.
Gjest sardintroll Skrevet 20. mai 2012 #20 Skrevet 20. mai 2012 Når jeg ser godt etter er de kanskje LITT tynne, men sykelig tynn vil jeg ikke på stå at noen av dem er. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å få litt mer kjøtt på kroppen, men det er da ikke noe beinrangel heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå