Tøffelhelt Skrevet 22. mai 2012 #21 Skrevet 22. mai 2012 Blått og brunt er veldig pent det http://c.shld.net/rpx/i/s/pi/mp/6163/5849428503p?src=http%3A%2F%2Fi886.photobucket.com%2Falbums%2Fac64%2Fyourbabysuperstore%2Fsears1%2F12ac7522.jpg&d=2d53c06ed14ec4577a3ee46107fa35035fb16569 jo for all del, men is blått har spesielle nyanser som faktisk blir en kræsj om en skal bruke brunt på en kontrast vegg, samt at kontrast veggen vill bli for dominerende og overta all fokus fra isblå fargen.....
Tøffelhelt Skrevet 22. mai 2012 #22 Skrevet 22. mai 2012 Tusen takk for mange svar! Jeg skal ta en tur i en malebutikk å få ett par fargeprøver jeg.. Men hva tror dere om tåkedis da? en lys lys grå farge... Bare slo meg at det kanskje vil bli fint...? Tror jeg da.. Men som sagt, ønsker tips Det kan bli bra det.... men ville prøvet meg fra og sett om du selv synes den fargen er noe bra, finnes en farge me noe blått i som heter morgendis.... den kunne vært fin
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #23 Skrevet 22. mai 2012 Øh nei, eg har jobbet ti år i malings forretning, og kan en del om farger og fargespill... mest opp til ka kunden syns blir fint men det er trossalt ett soverom og det skal kunne gå an og sove der og samle energi... Kanskje du mangler en del erfaring og velger og angripe ?kem vett blir jo i grunn bare tull det her da... har hatt noen kunder som ik var forøyde, men det var da kundens valgt å gå imot mine råd... Teknisk kunnskap om maling har lite om estetisk sans å gjøre. Det er forøvrig ikke lov å skrive på dialekt på forumet. 1
Tøffelhelt Skrevet 22. mai 2012 #24 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Teknisk kunnskap om maling har lite om estetisk sans å gjøre. Det er forøvrig ikke lov å skrive på dialekt på forumet. oi har jeg gjort det? det var ikke meningen.... men er heller ikke lov å angripe folk personlig heller, og det var vel det første du gjorde.... nei som eg skrev er det mye opp til ka smaken er, men noen kontraster blir rett og slett for store til at det skal bli ett bra resultat, er litt kjedelig om mann har brukt masse penger på maling, og må grunne på nytt og kjøpe enda mer dyr maling.... og gjøre jobben på nytt.... tror du er ute etter å krangle og ik er intresert i å gi folk god faglig råd.... lykke til med det da.... Ps Jeg har nok mer kunnskap om både estetikk og den tekniske del av maling. dem to hører faktissk sammen. kanskje du er misunnelig på at andre folk sitter med mer kompetanse enn deg, men det får da være ditt problem og du burde vel kanskje ikke løfte de tankene så høyt på en forum og være anonym.... er bare feigt det... men men Endret 22. mai 2012 av Tøffelhelt
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #25 Skrevet 22. mai 2012 oi har jeg gjort det? det var ikke meningen.... men er heller ikke lov å angripe folk personlig heller, og det var vel det første du gjorde.... nei som eg skrev er det mye opp til ka smaken er, men noen kontraster blir rett og slett for store til at det skal bli ett bra resultat, er litt kjedelig om mann har brukt masse penger på maling, og må grunne på nytt og kjøpe enda mer dyr maling.... og gjøre jobben på nytt.... tror du er ute etter å krangle og ik er intresert i å gi folk god faglig råd.... lykke til med det da.... Dersom du tolker "Det er ikke lov å skrive på dialekt" som et personlig angrep så er det kanskje på tide å ta huet ut av ræva. Så fortsetter du å skrive dialekt også da. Herlig 1
Tøffelhelt Skrevet 22. mai 2012 #26 Skrevet 22. mai 2012 Dersom du tolker "Det er ikke lov å skrive på dialekt" som et personlig angrep så er det kanskje på tide å ta huet ut av ræva. Så fortsetter du å skrive dialekt også da. Herlig "Oi da. Er du født fargeblind og helt uten estetisk sans du? " skrev du i en annen kommentar, og ja det kan jeg tolke som personlig angrep.....
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #27 Skrevet 22. mai 2012 oi har jeg gjort det? det var ikke meningen.... men er heller ikke lov å angripe folk personlig heller, og det var vel det første du gjorde.... nei som eg skrev er det mye opp til ka smaken er, men noen kontraster blir rett og slett for store til at det skal bli ett bra resultat, er litt kjedelig om mann har brukt masse penger på maling, og må grunne på nytt og kjøpe enda mer dyr maling.... og gjøre jobben på nytt.... tror du er ute etter å krangle og ik er intresert i å gi folk god faglig råd.... lykke til med det da.... Ps Jeg har nok mer kunnskap om både estetikk og den tekniske del av maling. dem to hører faktissk sammen. kanskje du er misunnelig på at andre folk sitter med mer kompetanse enn deg, men det får da være ditt problem og du burde vel kanskje ikke løfte de tankene så høyt på en forum og være anonym.... er bare feigt det... men men He he. At man kritiserer dårlige råd er ikke det samme som personangrep. Ingenting av det du skriver tyder på at du har noen kunnskap i det hele tatt. Min kompetanse vet du ingenting om, men jeg kan garantere at jeg har mer kunnskap enn en som jobber i malebutikk. Det er forøvrig ikke jeg som har kommentert over.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #28 Skrevet 22. mai 2012 AB-hets er heller ikke lov, bare til opplysning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå