Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå bestemt meg at jeg må komme meg en tur til gynokolog for en underlivskjekk, noe jeg burde gjort for lenge siden. Dette blir min første gang, og jeg prøver å finne en flink lege. Jeg vet at man kan gå til fastlegen for en generell skjekk, men jeg har en manlig lege og det føles ukonfertabelt med å ta en skjekk hos han.

Så jeg lurte på om dere hadde noen tips til en flink gynokolog i Bergen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fastlegen min pleier å sjekke meg.med mindre jeg må på noe større greier..da sender legen min meg videre. legen min er mann .jeg synes det er helt okei..heller det enn damer.har fått inntrykk av at de er så dårlige.(finnes sikkert noen gode.men jeg har vel kansje hatt uflaks)

Skrevet

Jeg har ikke det, men jeg trudde det går an å be om en kvinnelig lege om det er gyn sjekk. Det gjør nemlig jeg hver gang og har aldri fått nei .

Min fastlege er også mann.

Skrevet

Legen min er veldig slik at du skal bli fortest mulig ferdig, og han er ikke flink til å svare på spørsmål. Når jeg lurte på ting med p-piller, virket det som han ikke ville snakke om det.. Og han mener at man aldri er syk. Så vil ikke at han skal drive å rote i underlivet mitt.

Hvis jeg ringer til legekontoret og spør om jeg kan få en time hos kvinnelig lege, blir de kjempe sure fordi det ikke er min fastlege. Og prøver å få meg til å gå til min egen lege. Kjempe irriterendes!

Gjest Trine
Skrevet

Slik er de på mitt legesenter også... Leter etter snill gynekolog i Bærum jeg da. Var hos en som jeg fikk anbefalt som var så brysk og stresset at jeg bare løp ut....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til kvinnelig.

Foretrekker det.

Jeg bor i Oslo så jeg har desverre ikke noen tips i Bergen.

Men i Oslo hvis noen lurer:

http://mereteblakstad.no/

Ligger på Majorstua.

Føler meg veldig ivaretatt der :)

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk... IKKE sKjekk!!!!!!!! Herrefred...

AnonymBruker
Skrevet

Slik er de på mitt legesenter også... Leter etter snill gynekolog i Bærum jeg da. Var hos en som jeg fikk anbefalt som var så brysk og stresset at jeg bare løp ut....

VEL JEG HAR VÆRT HOS EN SOM IKKE VAR SÅ SNILL I BÆRUM....

jeg ligger deg med beina i været.så tar han inni meg med de hendene sine så sier han: her var det deilig og varmt!!!! pluss han prøvde å presse p-piller på meg. jeg har sagt nei.men han bare fortsatte og fortsatte..... jeg følte meg meget ukomfortabel med hele greia.

faktisk var jeg hos en til som ikke var av den beste sorten.jeg dro dit rett fra min fast lege for han mente de måtte sjekke ordentlig .for jeg var blitt så veldig dårlig blabalbla..vel jeg kom dit.å hun dama NEKTET for at jeg hadde vondt.for det gikk nemlig ikke ann... men akkurat på denne plassen vet jeg mange har meget dårlige erfaringer....

vær forsiktig hvor du velger lege i bærum...jeg dro til volvat i steden for alle disse andre tulle stedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...