AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Har fått inntrykk av at det er dårlig med friluftsinteresserte gutter her i verden. De fleste foretrekker å sitte inne å spille spill. Ikke sant? Men det må da virkelig finnes noen! Gi lyd fra dere! - Ung jente
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 De er på fjellet. Hvis du går deg en tur finner du nok flere av dem. 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 De er på fjellet. Hvis du går deg en tur finner du nok flere av dem. Jeg har lett i dype daler og på høye fjell. Ingen å se.
Envy Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 De er sannsynligvis ikke et sted hvor det er internettdekning
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har lett i dype daler og på høye fjell. Ingen å se. Neste gang må du ta med kikkert! Da kan du se lengre :D Kommer sikkert ann på kor i landet du bor også tenker jeg. Her hvor jeg bor er det fjell over alt Til og med en dag hvor man kan gå på alle fjellene samtidig og man går sammen med en hau med andre folk.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Min erfaring er at de finnes litt overalt I vennegjengen til kjæresten min spilles det mye data, men de drar også på toppturer og fisketurer sammen. Noen innimellom, noen opptil flere ganger i uka. Jeg vet ikke hvor ung du er, men hvis du for eksempel studerer så kan det jo hende det finnes foreninger som driver med diverse friluft. På universitetet mitt arrangeres det også flere ganger turer til forskjellige fjell og skoger, hytteturer, teltturer osv. Der møter man jo mange unge gutter som liker seg ute 1
Gjest Bella111 Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 ta deg en tur på sukker.nesten alle der går på ski,liker seg i fjellet osv. og jeg finner de når jeg går tur i skogen,på fisketur, eller er på fjellet.ganske så naturlig.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Ja, finnes mange som liker å gå på tur i blant. Men regner med at ts sikter til dem som tvers igjennom er friluftsmennesker?
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 På universitetet mitt arrangeres det også flere ganger turer til forskjellige fjell og skoger, hytteturer, teltturer osv. Der møter man jo mange unge gutter som liker seg ute Hvis man drar på feltkurs med biologer, da får man virkelig se folk som liker naturen. Spesielt zoologer og botanikkere. De tar med seg x antall prøver xD, som de tar tilbake til labben for å kose seg med.
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 De er sannsynligvis ikke et sted hvor det er internettdekning Jeg jakter 2 måneder i året, jeg har 20-50 netter under åpen himmel årlig, jobber utelukkende utendørs og bestiger de fleste 2000 meters toppene i området hvert år. Likevel får jeg til endel innlegg her på kvinneguiden. 2
Gjest Bella111 Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Ja, finnes mange som liker å gå på tur i blant. Men regner med at ts sikter til dem som tvers igjennom er friluftsmennesker? har litt med hvor du går å da;P de med hund liker ofte ¨å være ute....men så har mange veranda hund eller veske hund da..så det gir kansje ikke en god innsikt likevel.
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 Hvis man drar på feltkurs med biologer, da får man virkelig se folk som liker naturen. Spesielt zoologer og botanikkere. De tar med seg x antall prøver xD, som de tar tilbake til labben for å kose seg med. Ja! Og de er deilig nerdete! 1
Bjørn82 Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Har fått inntrykk av at det er dårlig med friluftsinteresserte gutter her i verden. De fleste foretrekker å sitte inne å spille spill. Ikke sant? Men det må da virkelig finnes noen! Gi lyd fra dere! - Ung jente De fins, men jeg også har inntrykk av at det blir mindre friluftsmennesker. Jeg elsker friluft. Jeg er på fisketurer, jaktturer og bare på turer i skog og fjell. Det er en vidunderlig måte å få seg et avbrekk på. Jeg er såpass interessert at jeg bor til på en sånn måte at jeg har alt innen 40 minutters rekkevidde. Fjell, fjorder og vidder.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Hvis du først skal lete etter friluftsfolk på nettet, så annbefales fjellforum.no over kvinneguien 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 Det finnes titusenvis, hvis ikke hundretusenvis av friluftsmennesker i Norge. Har du vært på villmarksmessen før? Ikke det nei. Der får du se at friluft er en av de mest populære beskjeftelsene i Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 Det finnes titusenvis, hvis ikke hundretusenvis av friluftsmennesker i Norge. Har du vært på villmarksmessen før? Ikke det nei. Der får du se at friluft er en av de mest populære beskjeftelsene i Norge. Hvor og når er denne messen????? Er det noe for 17-åringer?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #20 Skrevet 17. mai 2012 særr!!?? ,, friluftsgutter er ikke kjekke ass. De pleier å være snåle og sære. OMG, kom til oslo og finn noen kjekke i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå