AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Hei Er en følsom jente. Enkelte jenter som vet hvem jeg er, men som ikke kjenner meg gir meg stygge blikk. Hvorfor? Jeg synes det er ekkelt. En gutt som jeg så absolutt ikke liker eller kjenner føler at jeg ser veldig mye på ham. Har hørt ham si det til sine venner da jeg sto i nærheten!! Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg har vel sikker gjort det og da? Han har også kjæreste. Av en eller annen grunn sier jeg "hei" hver gang jeg møter på ham. Hvorfor gjør jeg det? Jeg blir så sint på meg selv! Får så lav selvfølelse av at jeg ikke greier å slutte med å si "hei". Irriterende!! Jeg greier ikke å ha selvrespekt. Takker for alle svar :-)
The Kitten Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Hei Er en følsom jente. Enkelte jenter som vet hvem jeg er, men som ikke kjenner meg gir meg stygge blikk. Hvorfor? Jeg synes det er ekkelt. En gutt som jeg så absolutt ikke liker eller kjenner føler at jeg ser veldig mye på ham. Har hørt ham si det til sine venner da jeg sto i nærheten!! Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg har vel sikker gjort det og da? Han har også kjæreste. Av en eller annen grunn sier jeg "hei" hver gang jeg møter på ham. Hvorfor gjør jeg det? Jeg blir så sint på meg selv! Får så lav selvfølelse av at jeg ikke greier å slutte med å si "hei". Irriterende!! Jeg greier ikke å ha selvrespekt. Takker for alle svar :-) Sikker på at de ser stygt på deg? Når man har lav selvfølelse er det lett å tolke alt negativt. 2
Gjest Candy Pie Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Som the kitten sa så kan det være at det bare er du som tror de ser stygt på deg. Pleier du å sende stygge blikk til folk? Nei, ikke sant:) Men skjønner deg så alt for godt uansett. Føler selv at folk ser stygt på meg, hører jeg noen le i butikken blir jeg nesten irritert og lei meg noen ganger, for jeg mistenker de ofte for å le av meg... Føler meg så "overvåket" men "overvåker" jo alt og alle rundt meg også for å forsikre meg om at ingen glor eller noe sånt. Er ikke morsomt å ha lav selvfølelse, men det er fint mulig å endre den. Det kan ta tid og det kan være vanskelig, men det er ikke umulig:) Hvorfor du sier hei til han vet ikke jeg, men kanskje det bare kommer automatisk på en måte? Aner ikke jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå