Gå til innhold

vi trenger flere navn!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei.

hvem er vi?

Vi er et helnorsk firma som skal starte med produksjon av økologiske hud og hårpleie produkter basert på naturlige råvarer fra Aremark (Øsfold) natur. og etter eldgamle oppskrifter. Men vi trenger et navn som DU liker og kan føle deg hjemme med. Navnet må være internasjonalt slik at det kan uttales og brukes i USA og andre lan, samtidig må det være et skandinavisk navn, så du forstår vel at jeg trenger hjelp .

sett igang navnehjernedelen og kom med forslag please....... vi trenger en masse navn!!!!!!! jo jeg hadde planlagt en premie men er usikker på om redaksjonen godtar noe slikt her. men er du registrert som bruker av kvinneguiden kan vel jeg få lov å sende mail til den som kom med det navnet som ble valgt. forslagene som er kommet er bra, men trenger flere forslag, kanskje noe med hulder el. lign? PS holder på å planlegge oppstart av SPA senter, så da kan man jo tenke seg premien :wink:

hilsen Rolf K

(Ps. til redaksjonen dere får stryke det som ikke passer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det bør vel du vite selv ikke sant?? ikke mange som kan komme inn på din maskin :roll: ....

Har ikke jeg lest dette innlegget et annet sted også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt er ordnet med redaksjonen. men når dere ser reklame og henvisninger til noen sider er vel det best at dere ikke kommer med navn forslag :-?. spørsmålet er seriøst og vi har funnet navn til firmaet, hun som kom med forslaget ble medeier i firmaet, og en hel helg med herlig SPA behandling. ja dere er morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...