Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest notetur nomen
Skrevet

Hvis Kronprinsessen blir tørr i munnen så kan hun suge på et drops eller en pastill eller be en hoffdame om vann. Hun trenger overhode ikke stå og tygge drøv på Slottsbalkongen under barnetoget. :fy_fy:

Respektløst mot ungene som trasker lange veier for å vinke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest notetur nomen
Skrevet

Det var sikker nikorette. Hun har ikke lagt røyken på hylla ennå. Blir nok røyksugen av å stå der i timesvis.

Hadde det vært bedre om hun tok seg en røyk?

De kongelige har garantert råd til røykeplaster. Det er ingen unnskyldning.

Når små unger kan gå det milelange barnetoget i Oslo, kan Kronprinsessen tåle litt røykesug.

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg la merke til var hodeplagget, hun så helt fantastisk ut når hun sto på Skaugum, men når hun kom på balkongen så lurte jeg på om hun hadde tatt en Prableen :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den luen der er fin på en gåtur. Det var skivebom i anledningen. Ser ut som hun gir blanke i 17 mai. I forhold til Sonja,og øvrige bekledning,så var den luen grusom.

Voksne kjerringer med tyggis på tv? Dattera hadde også tyggis....

Trodde de fikk "skikk og brukboken" til jul.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

AnonymBruker
Skrevet

syns det så mer ut som hun tygget på noe seigt godteri :fnise:

Skrevet

Røyker hun?

Skrevet

Synes hun kledde den hatten jeg :) Og skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg opp i at hun hadde tyggis i munnen... :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Reagerte også på at hun bar guttungen på SEKS år på hofta. Han er da alt for stor til det!

Prinsessa er både sterk og vakker :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hadde det ikke vært for prisen på makkverket hadde hun aldri tatt det på seg :gjeiper: Og jeg som syntes stilen hennes hadde utviklet seg i riktig retning. Blæh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...