Gå til innhold

Den kåteste dagen i uken

Hvilken dag er man kåtest?  

1. 1. Hvilken dag er man kåtest?

• Mandag
      2
    • Tissdag
      0
    • Onsdag
      2
    • Torsdag
      2
    • Fredag
      19
    • Lørdag
      13
    • Søndag
      11

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel lørdagen så klart , men jeg er litt kåt alle de andre dagene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det muntert idag. Kvinner er ikke lette å forstå, men jeg har forstått at majoriteten her er kåte jevnt over hele tiden, uansett dag og årstid. :D

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Hver dag beibis, og mere til!

Skrevet
:ler: Jeg er nok på min "peak" nå' date=' ja. Håper den forblir slik, "peaken" "piken" og "pikken" :ler: :oops: 8)[/quote']

Vil du väre på MIN peak? :sjarmor:

Skrevet

du har nok mere energi i helgene enn til daglig,du får slappe av ,sove lengre ikke no stress,bare kade opp batteriene.du har rett og slett tid til å pleie hverandre mere da,det er slik for meg ivertfall.du er mere sliten av jobben også er det ærender og ting du skal til og har å gjøre i uka,så på slutten av dagen har du bare mest lyst til å ta en god dusj og hoppe isengen og bare sove :)

Skrevet

Tror jeg er generelt kåt uka rundt jeg :)

Fredag er kanskje peak.. er så fornøyd med at arbeidsuka er ferdig da..

Kanskje jeg og GreenSky må på date en dag ?? :blunke:

*sukk*

Mandag i dag....

Skrevet
Her var det muntert idag. Kvinner er ikke lette å forstå' date=' men jeg har forstått at majoriteten her er kåte jevnt over hele tiden, uansett dag og årstid. :D[/quote']

Akkurat sånn er det! :ler:

Skrevet

De er med andre ord ganske like oss gutter.. men vi er kanskje mer åpne rundt det?

Gjest glamourgirl
Skrevet

De er med andre ord ganske like oss gutter.. men vi er kanskje mer åpne rundt det?

Korrekt Nudlis.... også kuer liker syltetøy :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde nesten vært bedre å spørre om hvilken måned er du mest kåt.

Da ville jeg svare JUNI, JULI og AUGUST!

• 3 måneder senere...
Skrevet
:hoho:

Ja det blir så vulgært å skrike ut at jeg er kåt liksom. Så onsdag er litt mer.....eeeh......nøytralt....

:sjarmor:

Skrevet

Klart søndag !! Da har vi ofte sex flere ganger i løpet av dagen. Gjerne en tur ute i naturen også hvis temp. og værforhold er tilstede.

Sommern er heerlig !! :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag :hoho:

Skrevet

Jeg så på Schrødingers Katt på NRK at menn er kåtest om høsten. Det trodde faktisk ikke jeg. Jeg ville ha trodd det var om våren når vi jenter kaster plagg etter plagg i varmen... Men neida. Høsten! Så da må vi bare smøre oss med tålmodighet jenter... :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...