AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Del Skrevet 17. mai 2012 Typen sier plutselig i dag at vi ikke trenger å grille, vi kan bare koke grillpølsene. Det er for meg helt utenkelig, de må stekes i panne eller grilles på grill, hvem koker grillpølsene? Hvor vanlig er det egentlig? Og jo, vi skal ha grill, så kan han koke sine, om han vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 17. mai 2012 #2 Del Skrevet 17. mai 2012 Grillpølser skal grilles. Til nød stekes i stekepannen. Typen din er rar 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella111 Skrevet 17. mai 2012 #3 Del Skrevet 17. mai 2012 kokte GRILLpølser er ekkelt. de skal grilles.stekepanne fungerer også... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Del Skrevet 17. mai 2012 Ja, han er kjemperar, jeg trodde han tulla, men nei, det gjorde han ikke. Han mener på død og liv at de skal kokes, og ferdig med det, men der satte jeg ned beina, kommer ikke på tale å koke grillpølser, aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 17. mai 2012 #5 Del Skrevet 17. mai 2012 Steke, helt klart. Kokt grillpølse *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 17. mai 2012 #6 Del Skrevet 17. mai 2012 Grilling som konsept utgår fullt og helt. Ting som skal stekes skal i panne. Grillpølser kan både kokes og stekes, kommer an på hva du skal med dem. Er det for pølse og brød skal de kokes. Ellers er steking tingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 17. mai 2012 #7 Del Skrevet 17. mai 2012 Grillpølser skal stekes/grilles, wienerpølser/hotdogpølser skal trekkes. Man kan vel gjøre hva man vil, men synes selv kokte grillpølser høres ekkelt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2012 #8 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er vel helt greit å trekke grillpølser? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #9 Del Skrevet 17. mai 2012 Nei, de blir kjempeekle av det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2012 #10 Del Skrevet 17. mai 2012 Hm, det har jeg ikke tenkt på. Alle stands hvor man selger pølse-i-brød på 17.mai og andre sammenkomster har store gryter hvor de trekker pølsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. mai 2012 #11 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg synes grillpølsene smaker mer kokt vann enn pølser dersom de trekkes. Det har jeg gjort en gang, og ikke igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 17. mai 2012 #12 Del Skrevet 17. mai 2012 Hm, det har jeg ikke tenkt på. Alle stands hvor man selger pølse-i-brød på 17.mai og andre sammenkomster har store gryter hvor de trekker pølsene. Men da serverer de jo wienerpølser - hvertfall her. Mannen min er vestlending og det er kun i den delen av landet jeg har sett kokte grillpølser. Første gang trodde jeg det var en spøk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 17. mai 2012 #13 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg spiser kokte grillpølser. Synes de er bedre da enn når de er stekt/grilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 17. mai 2012 #14 Del Skrevet 17. mai 2012 Heller kokt enn stekt i panne. Skal de stekes skal det være på ett bål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 17. mai 2012 #15 Del Skrevet 17. mai 2012 Får nesten inntrykk av at det er noe geografisk over dette. Få her (Sør-Trøndelag) ville reagert på å få en kokt grillpølse i brød. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #16 Del Skrevet 17. mai 2012 I Nordland er kokte grillpølser også vanlig. Selv er jeg ingen fan, og foretrekker mine grillpølser enten grilla eller stekt i stekepanne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 17. mai 2012 #17 Del Skrevet 17. mai 2012 Får nesten inntrykk av at det er noe geografisk over dette. Få her (Sør-Trøndelag) ville reagert på å få en kokt grillpølse i brød. Tror dette gjelder hele Trøndelag. (N-trønder her:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 17. mai 2012 #18 Del Skrevet 17. mai 2012 Kokte grilpølser er helt vanlig her også (Vestlandet), men jeg synes det er vassent og smakløst. Wienerpølser skal trekkes i vann, men grillpølser skal grilles eller stekes. Jeg tar dem ti minutter på rist på 200 grader i ovnen, og det er like enkelt som å trekke, men MYE bedre på smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. mai 2012 #19 Del Skrevet 17. mai 2012 Kokte grillpølser er ganske så vanlig her også (sørlandet), men de smaker jo pyton. De må stekes/grilles om de skal bli gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 17. mai 2012 #20 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er da mange som koker pølsene? Jeg synes ikke det er noe særlig godt, men det er jo relativt vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå