Manolo Skrevet 17. mai 2012 #21 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har et spørsmål angående medisinering og migrene, da jeg har slitt med dette i mange år. Har blitt henvist videre for undersøkelser som scanning men det har aldri blitt funnet hva som er årsaken til smertene. Fastlegen min skriver ut resept på Paralgin Forte til meg, jeg vet at mange får disse på resept på andre typer moderate til sterkere smerter, men er usikker på om det er riktig type medisin for migrene. Finnes det noen som har peiling? Paralgin Forte er ikke migrene medisin. Det finnes flere typer smertestillende som er spesielt tilpasset migrene. Søk på nettet og konfronter legen din. Si at: dette vil jeg ha! Ikke gi deg på det. Det er du som ligger og spyr og synes døden hadde vært en befrielse, ikke legen din. 1
Gjest Chevy Skrevet 18. mai 2012 #22 Skrevet 18. mai 2012 Paralgin Forte er ikke migrene medisin. Det finnes flere typer smertestillende som er spesielt tilpasset migrene. Søk på nettet og konfronter legen din. Si at: dette vil jeg ha! Ikke gi deg på det. Det er du som ligger og spyr og synes døden hadde vært en befrielse, ikke legen din. Jeg bruker pinex forte, men jeg har testet absolutt alt mulig annet før jeg begynte med den - fordi den ikke er ideell mot migrene. For meg tar den toppene og det er bedre enn ingenting. Men du burde prøve alt annet før den.
Minsten Skrevet 18. mai 2012 #23 Skrevet 18. mai 2012 Heia Jeg har skikkelig migrene anfall, og har prøvd det meste på resept. Men fant noen tabletter som selges reseptfritt i usa. De heter faktisk bare migrain og er det eneste jeg har funnet som faktisk fungerer. Hadde aldri trodd det, men de er helt supre. De hjelper meg ikke visst jeg får akutt migrene, men visst jeg tar de når jeg kjenner den begynner å komme stopper hele anfallet. Og ikke blir jeg trøtt av de heller. Håper de kan hjelpe deg visst du får tak i de!! GOOD KLEM
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #24 Skrevet 18. mai 2012 Spør legen din om å forsøke triptaner, jeg fikk et nytt liv etter å ha forsøkt dette. Nå tar jeg en tablett med en gang symptomene melder seg, og det er svært skjelden migrenen ikke forsvinner etter kort tid. Forsøkte også Catapresan som forebyggende medisin, noe som fungerte bra, men som jeg måtte slutte med pga andre sykdommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå