Gå til innhold

Å pakke opp gavene...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var oppakker i et bryllup i sommer. Vi begynte faktisk å pakke opp en del kvelden før f.eks gaver fra familie som brudeparet allerede hadde fått. Brukte kanskje en halvtimes tid på det. Selve dagen begynte vi rett etter kirken og holdt på i et par timer før vi stupte inn til middagen. Det var faktisk veldig slitsomt! Vi var i utgangspunktet tre stykker, men måtte få litt ekstrahjelp, slik at vi tidvis var fire stykker. Etter middagen pakket vi også opp en halvtimes tid (kaffegjestene kom). Vi var alt i alt ca. 120 gjester. Man må huske på at det tar tid med klistremerker, notering, papir og å sette opp gavene på en pen måte...

Jeg er også enig med de som sa at man ofte får flere gaver fra samme par/person. MEN så får man kanskje en presang fra en hel familie også...Vanskelig å beregne hvor mange gaver det blir...

Jeg har hvertfall bestemt meg for å ha såpass mange oppakkere så den enkelte slipper å slite seg ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpnet pakker i et bryllup en gang som hadde omtrent like mange gjester som Tex har i sitt, og det tok TID!

Vi brukte i allefall to tre timer på det. De skal åpnes og registreres og stilles ut. Og vi var fire stykker på den jobben.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde tenkt å be et par venninner gjøre denne jobben, men etter å ha lest erfaringer til de som har gjort det før, tror jeg nok at jeg heller spør noen utenforstående.

Kan jo heller be et par av servitørene komme litt tidligere, slik at de kan ta seg av denne jobben også.

Vil jo at alle venner skal ha en fin dag :D

Skrevet

Vi hadde leid inn et par som gjorde det for oss, fra eckbo. Vet ikke om de var to stykker, men tror det.

I allefall; vi fikk 51 gaver (71 gjester), så du må nok regne med noen ekstra gaver fra venner av familien etc....

Gavepakkerne stod fortsatt og pakket ut gavene når vi kom til lokalene 2 timer etter alle gjestene.....

Husk på at de menneskene som skal pakke opp gavene bør være ganske strukturerte og flinke til å passe å skrive ned alt dere får og at det stemmer overens med kortene etc...

Vi var veldig glade for at eckbo gjorde dette for oss, de har tross alt veldig god trening i det :) for nå i etterkant så har vi en oversikt mhp takkekortene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...