Gå til innhold

hjelp meg, jeg har panikk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har helt panikk, har kutta opp hele meg. Har inhalert masse hårspray. munnen min er helt lammet og jeg har vondt i hodet! hva skal jeg gjøre? er det farlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du gjort dette? Det er klart det er farlig å kutte opp hele seg og inhalere hårspay, det skjønner du vel? Du får ta deg en tur på legevakta.

Gjest Applecore
Skrevet

Det hørtes ikke bra ut.

Jeg synes du skal kontakte en venn og få vedkommende til å hjelpe deg til legevakten, både for å få undersøkt skadene dine og fordi du ikke bør være alene akkurat nå.

Be om hjelp! :hug:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Få tak i en venn du stoler på, og be vedkommende hjelpe deg til legevakten. Om du ikke har noen venn så ring ambulanse. Du trenger medisinsk tilsyn.

Gjest Månestøv
Skrevet

Det går nok bra helt bra lille venn, men ring legevakten for sikkerhets skyld. De kan hjelpe deg mye. Tro meg. Lykke til! :klemmer:

Skrevet (endret)

TS - oppsøk legevakt. Ikke sitt på KG - vi ved ikke omfanget av hvordan du har skadet deg, udover at det høres ud som om du trenger behandling, særlig i forbindelse med at du har inhalert hårspray. Dette må vurderes av en lege. Du skal ikke satse på at det går bra, og den hårsprayen kan føre til farlige tilstander i luftveiene.

Om ikke det fysiske trenger omfattende behandling, trenger du i hvert fald helt tydelig å få snakke med noen, da jeg regner med at dette er et udskag av noe du slider alvorlig med.

Innlegg redigert for svar til slettet innlegg.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet og stenges.

Vi tillater ikke selvskadingstråder her på Kvinneguiden, for her kan du ikke vite hva slags svar du får. (Noe som allerede er tydelig). Ring lege umiddelbart om dette stemmer! Du kan også ta kontakt med Mental Helse på 116 123. Du kan også ringe Giftinformasjonssentralen, 22 59 13 00.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...