AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har blitt sammen med en kjempeherlig fyr som jeg bare elsker over alt på jorden, men vi har enda ikke hatt sex. Dette skyldes mest fordi jeg er jomfru og han ikke. Han har derfor sagt at jeg får ta min tid og han venter til jeg føler for det. Jeg har kjempelyst til å ha sex med ham, men det er flaut å si, jeg er 24 år og aner ikke hvordan førstegangs sex er og er vettskremt. Spør derfor dere erfarne mennesker her på forumet. Bør han forvente mye av meg? Hvordan var deres første sex? Gjør det veldig vondt? Annet råd dere vil gi? Tusen takk!!
Gjest JosefK78 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Vel nå er ikke jeg ei kvinne men om du skal ha sex første gang så gjør det edru, ikke drikk deg til mot Ellers tror jeg det kan gjøre vondt, kansje spessielt om du spenner deg og er nervøs, helst bør dere bare kle dere helt nakne og bare ta den tiden dere trenger, mye kyssing og fysisk kontakt prøv å slapp av mest mulig Spørsmål: har du brukt fingre eller vibrator/dildo på deg selv før? om så, så har du ihvertfall en ide, og det trenger ikke gjøre så veldig vondt første gang du har sex da, bare be typen din ta det litt med ro
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Takk for svar JosefK78. Er ikke så glad i alkohol, så dette gjør jeg nok i edru tilstand. Og når det gjelder spørsmålet ditt, så er svaret nei. Som du ser, så er jeg veldig så jomfru Men ja, slappe av helt er nok løsningen. Men for å være helt ærlig så kunne jeg gjerne ligge helt flat i senga og la ham gjøre arbeidet :S
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Min første gang var noe helt annet enn jeg hadde forventet. Har hørt massevis av historier om blod, at det er vondt/ubehagelig, og generelt dårlig - altså at man ikke burde forvente noe særlig. Det varierer tydeligvis endel fra person til person. Men for meg var det litt rart (ikke direkte godt) i et halvt minutt eller så. Etter det var det faktisk like deilig som det er nå, og begge fikk orgasme. Ble veldig positivt overrasket. Og jeg tror at det vil bli spesielt og fint på sin egen måte, så lenge man er glad i den personen man gjør det med, selv om det ikke er like fantastisk for alle første gang.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Det er nok disse historiene som at jenter blør i hjel, ubehagliheter, smerte etc som gjør denne opplevelsen skremmende. Men godt å vite at første gang har også vært vellyket for mange
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 tingen er mye forspill.... ikke ha for mye lys om du er sjenert, kanskje et t-lys bare... ikke noe forstyrrende elementer, evt musikk på lavt uten tekst. kjekt om dere bruker prevansjon så slipper stresset om graviditet. dusje først ( sammen? ) evt fjerne sjenerende hår, ikke pga hans krav men å føle seg ren og glatt ( om man liker det ).. prøv å nyte det han gjør med deg, ikke tenk på selve akten.. og han må ta god tid.. good luck :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Det er ikkje noko å frykte. Du vil nok synast at det er litt vondt den fyrste gongen, men så vil du garantert like det. Du må ikkje vere nervøs og redd, då klarar du ikkje å nyte augeblikket. Berre slapp av og ta ting som dei kjem.
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Dirt i å forvente noe bra. Vær kllar over at det kan komme blod, fiselyder, kløning og masse mer som en ikek ser i Hollywood-filmer. Det ER sånn det er! Så ta med deg selvironi og la det stå til, bokstavelig talt. Endret 16. mai 2012 av BM2
Gjest JosefK78 Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Men for å være helt ærlig så kunne jeg gjerne ligge helt flat i senga og la ham gjøre arbeidet :S Ikke gjør det, du vil ikke kunne nyte øyeblikket om du bare ligger der som en sexdukke, vær aktiv, la fingre og tunge utforske denne nakne mannkroppen som du, antagelig, ser første gang, bli kåt med andre ord
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 min første gang var det litt litt blod. men gjorde ikke no vondt. han var litt vel erfaren denne karen.så jeg har aldri rulla såmye rundt å gjort så mye rartpå en kveld. jeg drakk litt den kvelden så kansje ikke så rart jeg følte somjeg rulla så mye.. men skikkelig forspill først er å foretrekke:)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Min første gang var faktisk deilig. Ikke noe vondt, ikke noe blod. Bare godt. Så det er mulig Ikke var vi kjærester heller, så det var ingen sånne følelser med i bildet. Men godt var det lell. Bare slapp av og ta det som det kommer 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Takk for deres feedback. Betryggende å lese at 1.gangs sex har gått bra hos fleste av dere. Målet er nok å slippe løs og sette redselen på si, som dere nevner. Hjelper også at det er snakk om en fyr som jeg stoler 100% på!! Hilsen Jomfru
Gjest BM2 Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Ikke sett en dato, ikke sett et klokkeslett. Kjenn bare at du bare har lyst. Kom til punktet der du enten er overkåt og ikke kan vente på å få en pikk inn i deg, eller at du er der du gir balla i konsekvensene og bare vil få pult.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Det er ikke vondt for alle, så det er ikke sikkert du får det heller. Jeg hadde ikke vondt, og blødde heller ikke. Spesielt behagelig var det ikke, men det var nok mest pga usikkerheten min osv. Lykke til, det går nok helt fint men prøv deg fram på deg selv først, det blir mindre skummelt dersom du er litt tryggere på deg selv
FrøkenC Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Ikke sett en dato, ikke sett et klokkeslett. Kjenn bare at du bare har lyst. Kom til punktet der du enten er overkåt og ikke kan vente på å få en pikk inn i deg, eller at du er der du gir balla i konsekvensene og bare vil få pult. Åhh... hvor nydelig hadde ikke det vært nå.... Uansett! Trur det er ganske få som blir overkåte første gang de skal ha sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå