BMUL Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hei! Jeg skal til Side snart, og lurte på om det er mulig å få piercing i navlen der? Har hørt at mange har gjort det i tyrkia, men gjør de det i side? hvis de gjør det hva er aldergrensen?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Vel jeg er fra Tyrkia og har opplevd at de gjør det på de fleste uansett alder. SÅ mange er useriøse så du burde virkelig velge riktig sted så det blir bra . Syns du kan gjøre det i Norge? I side har de sikkert slike steder men er nok ikke så mange profesjonelle i nærheten av turistområder.
Gjest tommeltott Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hei! Jeg skal til Side snart, og lurte på om det er mulig å få piercing i navlen der? Har hørt at mange har gjort det i tyrkia, men gjør de det i side? hvis de gjør det hva er aldergrensen? Om det så er, sjekk alt utstyr før du setter deg i stolen. Sjekk nåler, om der er renslig, sjekk så og si ALT. Ingen har lyst å stikkes i kroppen med en skitten/brukt nål...
Orchideae Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Dobbeltpost. Endret 16. mai 2012 av Orchideae
Orchideae Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Husk at du ikke kan bade med en fersk piercing.. Jeg hadde aldri tatt det utenlands..
Gjest MissPennyfeather Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Jeg ville ikke anbefalt og bli piercet i Tyrkia hvis du ikke kan språket, da det rett og slett er lett for at det kan bli misforståelser. Forøvrig finnes det to steder som heter Side i Tyrkia, så jeg kan ikke gi deg noen konkrete anbefalninger uten å få vite hvilket av dem det er du skal til. Jeg anbefaler deg å ta en titt på dokumentet hos APP om hvordan du skal velge piercer. De har gode tips for hvordan du kan sikre deg selv best mulig. Som nevnt tidligere kan du ikke bade på en stund når du har fått piercet navlen. Det gjelder både i kar, basseng og sjø. Så hvis du har planer om å bade hadde jeg ventet til jeg kom hjem, hvis jeg var deg. Det er heller ingen god idé og få det gjort hvis du skal ut og fly kort tid etterpå, da du for det første må sitte lenge på flyet, noe som kan klemme piercingen, og for det andre vil oppleve at hevelsen blir mye større, som kan føre til at det blir unødvendig mye press på piercingen, som igjen kan føre til at den gror ut. I det store og det hele er det en dårlig idé, men jeg vet at det er vanskelig å overtale folk til å la være. Du skal også huske på at hvis du har lyst til å gjøre det i Tyrkia fordi du er for ung i Norge, så vil du mest sannsynlig kun finne useriøse piercere, som bruker smykker av dårlig kvalitet, noe som også kan føre til problemer. Seriøse piercere har aldersgrenser for en grunn, dette gjelder også i Tyrkia.
BMUL Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk for alle tips tror nok ikke jeg blir å gjøre det i tyrkia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå