Gå til innhold

Antrekk til 17 mai!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal dere gå i? for de som ikke bruker bunad såklart. Jeg er så usikker selv. Har ikke så mange kjoler å velge i mellom, men tror kanskje det blir en blå kjole, eller et skjørt.

Du da? :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

jeg aner egentlig ikke. jeg har bunad, men den ligger hos foreldrene mine, og jeg studerer i en annen by, så det blir uaktuelt. jeg må jo finne en av kjolene jeg har, men jeg har egentlig ikke lyst til å bruke noen av dem :fnise: men det største problemet mitt er sko. Høye hæler er uaktuelt da det blir ganske mye gåing, og så har jeg en del ballerinasko, men de får jeg også fort gnagsår av (fordi formen på ballerinasko og formen på føttene mine passer ikke så godt sammen). Så de eneste skoene jeg har igjen som er gode, er joggeskoene mine og mine slitte, hvite converse. og ingen av dem egner seg så godt sammen med en fin kjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bruke en turkis kjole med røde og hvite blomster. med store røde knapper foran^^ som jeg har sydd selv! pluss røde lakksko.

og kanskje en rød eller hvit sløyfe i håret.

bunaden min glemte jeg igjen hos foreldrene mine (har flytta) så jeg får bruke den til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha på meg en hvit vintage bluse, et svart kjørt som er bittelitt høyt i livet og hvite pumps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke sikker på hva jeg skal ha på meg, kommer litt an på været. Men det verste er sko :tristbla: Jeg slår meg i hjel på heler høyere enn 7-8cm, og å finne noe i den høyden er jo komplett umulig, da blir det liksom helt flatt eller bestemor-aktige sko >_<

Usj, ble bare syting på meg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest foremma

Svart kjole, røde ballerinas, røde negler, og ingen smykker.

Kjolen min er i samme snitt, elsker den !

men jeg hater 17. mai da, tror ikke jeg gidder å dra til sentrum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke sikker på hva jeg skal ha på meg, kommer litt an på været. Men det verste er sko :tristbla: Jeg slår meg i hjel på heler høyere enn 7-8cm, og å finne noe i den høyden er jo komplett umulig, da blir det liksom helt flatt eller bestemor-aktige sko >_<

Usj, ble bare syting på meg:P

Jeg skal ha pumps på typ 3-4 cm. Og tar med et par andre sko i tilfelle jeg går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

I år blir det et hvitt skjørt med grått/svart mønster, rød topp, svart blazer og høye, svarte pumps. Hadde definitivt valgt andre sko om det ble mye gåing :) Får se hvordan jeg gjør det med tilbehør og hår, har ikke bestemt meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner egentlig ikke. jeg har bunad, men den ligger hos foreldrene mine, og jeg studerer i en annen by, så det blir uaktuelt. jeg må jo finne en av kjolene jeg har, men jeg har egentlig ikke lyst til å bruke noen av dem :fnise: men det største problemet mitt er sko. Høye hæler er uaktuelt da det blir ganske mye gåing, og så har jeg en del ballerinasko, men de får jeg også fort gnagsår av (fordi formen på ballerinasko og formen på føttene mine passer ikke så godt sammen). Så de eneste skoene jeg har igjen som er gode, er joggeskoene mine og mine slitte, hvite converse. og ingen av dem egner seg så godt sammen med en fin kjole :fnise:

jeg pleier ofte å ta med meg ballerinasko i veska bare så ejg kan bytte om jeg blir sliten av høyehæler- å da går du ikke på de hele dagen heller.så da er det mindre med gnagsår og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...