ElizabethSri Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hei, jeg og partneren min er ganske seksuelt aktiv, men problemet er at jeg får vondt etter et par omganger , og da kan vi ikke ha sex. Vi har sex kanskje 4 ganger når vi møtes, og når vi da begynner på an igjen gjør det ganske vondt når han skal inn i meg og jeg lurer på om jeg rett og slett er sår , eller om det kan være noe annet - at jeg kanskje burde gå sjekke det ? For det gjør ikke vondt de første gangene, men etter noen omganger klarer jeg knapt få han inn i meg igjen. Han er ganske brei , vet ikke om det er det som eventuelt gjør det?
eva-80 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Er du glatt enda da ? Vi bruker glidemiddel, eller at jeg dusjer ikke med det samme etter sexen, da jeg vet at det blir flere omganger Om det er en ny partner ( innen 3-4 måneder ) så mulig at vagina har ikke tilpasset seg helt hans størrelse enda.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hadde ofte smerter og sår innvendig da jeg var med exn og han var bred og stor. Kan det være det?
Gjest Iah Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Det er helt vanlig å bli sår og øm hvis man har mange samleier over et kort tidsrom. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå