Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg prøvde brasiliansk voksing for første gang for ca 3 uker siden og skal snart tilbake. MEN, jeg har fått et kjempe problem med inngrodde hår:( Det kom etter ca en uke, og jeg sliter enda med det. Jeg har fikk kuler med "puss" inni, noen klarte jeg å klemme ut/fjerne hårene i. Men enda nå etter litt over 3 uker, så har jeg fortsatt et par-tre av disse og jeg kommer ikke ned i de for å fjerne hår. Har renset med pyrisept og smurt på betennelsessalve, men de går jo ikke bort!! Har også skrubbet jevnlig. Nå skal jeg snart tilbake og er jo redd de ikke kan vokse over der huden er betennt:/ Hva kan jeg gjøre neste gang for å unngå dette?? og hva i alle dager gjør jeg med de som er der nå?
Minsten Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Er desverre ett problem som ofte følger med voksing og fjerning av hår. Jeg bruker epilator selv, og bruker skrubb hanske hver gang jeg dusjer. Etter det har problemet nesten blitt borte. Jeg ville nok ikke anbefalt å vokse visst du fremdeles er betent. Har desverre ikke noen gode råd i å få vekk betennelsen, skulle ønske jeg hadde det
Silfen Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Man får kjøpt kremer mot inngrodde hår, men jeg har ingen aning om hvorvidt disse fungerer eller ikke.
Fantomina Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Ingrow go fungerer som bare det! Bruker den omtrent annenhver dag etter dusjing. Har gått fra å være full av inngrodde hår til omtrent ingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå