Be My Guest Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Får kviser i ansiktet i en alder av 30+. det er ikke moro :/ De kommer vel egentlig mest av stress (på jobb). Uasnett årsak så vil jeg jo gjerne bli kvitt de?! Har prøvd hydrokortison med noooe hell. Drikker 1 liter vann om dagen, spiser sjelden godteri og har et sunt forhold til sminke. Renser huden morgen og kveld. Er det noen som kan anbefale en god kvisekrem? Har prøvd gode gamle Clerasin (?) m/peeling men den føler jeg ikke gjør noe nytte. Tipper jeg har 4-5 småkviser konstant ved haka + 1-2 på halsen som jeg virkelig bare må få ut faenskapet på. Og de har eg da i 1 uuuke før de forsvinner :/ De verker jo hvis jeg ikke klemmer på de. H j æ l p
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg drakk ganske store mengder grønn te, ca 4 dl for dagen i 3-4 dager, og alle kvisene mine forsvant. Heldigvis..! Fikk noen irriterende som bare fader meg ikke ville gå bort, skikkelige stressjævler.
Be My Guest Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg drakk ganske store mengder grønn te, ca 4 dl for dagen i 3-4 dager, og alle kvisene mine forsvant. Heldigvis..! Fikk noen irriterende som bare fader meg ikke ville gå bort, skikkelige stressjævler. Ok..? Liker ikke te da, men gjør mye fo å bli kvitt jævlene. Spiser betakaroten forresten, sånn i rykk og napp. Det skal jo ha god innvirkning på huden da de inneholder a-vitamin. Veit ikke helt om det hjelper men... Kanaskje noen med effekt på de? Fikk forresten utskrevet piller for dette av hudlege for noen år tilbake. Det hjalp som rakkern. Har faktisk 1 respet igjen på den, men kanskje resepten har blitt foreldet.. Glemmer liksom å stikke innom apoteket for å få de ut.. *lenge leve latskapet*
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ja, jeg kjøpte grønn te og hev i meg fordi jeg leste over alt på nettet og alle anbefalte det, det og sinktabletter. Så nesten hver dag den uka så tok jeg 2-3 sinktabletter og drakk de to koppene STERK grønn te. Det fungerte egentlig godt, huden min ble veldig renset og ren hehe. Men uff, lurer på om det hjelper hvis det er kviser som tidligere måtte tas med piller skrevet ut av hudlege, det er jeg litt usikker på altså :S Du kan jo sjekke med apoteket om du får løst ut den resepten?
Gjest Elihol Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Gel (evt piller, men det er som regel for de med ganske mye kviser) fra hudlege hjelper. Resten av det man kan få kjøpt er som regel bortkastede penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå