AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har fått skader på låret fordi jeg har hatt dataen min i fanget oppgjennom årene. Nå er skadene blitt brune og mørke, og det er utrolig stygt. Jeg er bare en jente på 19, så jeg er jo ung enda. Jeg vet så lite om det, men fikk fortalt av noen at det var pga dataspillingen. Har merket flere ganger at når jeg har hatt dataen på fanget så har lårene mine blitt utrolig varme. Har flere ganger brent meg, men har ikke skjønt alvoret. Er det noe jeg kan gjøre, eller er det farlig? Er skadene mine permanente? Noen som har fått det samme som meg?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Hvordan skade er det snakk om? brannskade? sår?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har hørt tilfeller hvor enkelte nærmest har fått brennmerker på låret, så det er sikkert mulig. Lurer faktisk på om det kommer en del stråling mot ansikt også når man sitter mye på dataen, har merket at huden på ansikt og hals blir påvirket ved lengre bruk... Har desverre ikke noe mer nyttig info å komme med. Får håpenoen andre vet mer
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ts her. Det er sånne merker: <http://bildr.no/view/1182007
Surriball Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Kanskje jeg blir brun i fjeset hvis jeg sitter lenge nok på KG? 4
Gjest Violetta Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Jeg hadde noe sånt. Gikk bort etter en stund når jeg ikke brukte den pcen lenger.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Kanskje jeg blir brun i fjeset hvis jeg sitter lenge nok på KG? Dette er jo ikke morsomt å tulle med. Hvor mye bruk er dette snakk om? Flere år. Når jeg kommer hjem fra skolen så har jeg alltid hatt bærbaren i fanget, og der kan jeg sitte i flere timer. Fra ts
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Jeg hadde noe sånt. Gikk bort etter en stund når jeg ikke brukte den pcen lenger. Godt å høre. Jeg har ikke merket at mine merker har gått bort. Håper bare ikke at dette er noe permanent, sånn at jeg har merkene for alltid fra ts.
Zakuro Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Har hørt at folk får merker på lårene ja, men hvorvidt de er permanente eller ikke vet jeg ikke. Men for å ikke gjøre det verre, gå til anskaffelse av en pc-vifte. Du setter pc'n oppå den og den hjelper til å holde laptopen din kjølig, samtidig som lårene dine ikke blir utsatt for varme. Har selv denne og den er jeg fornøyd med; http://www.buzzillions.com/reviews/targus-laptop-chill-mat-black-gray-supports-up-17-reviews
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Har hørt at folk får merker på lårene ja, men hvorvidt de er permanente eller ikke vet jeg ikke. Men for å ikke gjøre det verre, gå til anskaffelse av en pc-vifte. Du setter pc'n oppå den og den hjelper til å holde laptopen din kjølig, samtidig som lårene dine ikke blir utsatt for varme. Har selv denne og den er jeg fornøyd med; http://www.buzzillio...s-up-17-reviews Ts her. Tusen takk for tipset Fikk låne et pcbrett av en venn, så nå sitter jeg med det i fanget. Må til innkjøp av et selv tror jeg, for dette går ikke ann. Jeg vil ikke ha sånne skader, det er så stygt!
Surriball Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Fra spøk til alvor: jeg kjøpte meg et billig pc-brett med pute under på ikea, slik at det er behagelig å sitte med laptopen på fanget. Funker veldig fint, men blir litt varmt etter hvert!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 de aller fleste laptoper blir VELDIG varme, så kjøp en sånn laptop pute som er hard oppå og myk på fanget da brenner du deg ikke min 4 år gamle acer tok fyr på puta den1 begynnte å ryke av den
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 Man skal aldri ha en laptop rett på fanget, synd dette ikke er allmenn kunnskap. Hverken pcen eller huden har godt av det.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Ts her. Takk for tipset dere. Skal få kjøpt meg et pcbrett/pcpute i morgen
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Jeg hadde et stort merke på låret etter min pc, men etter at jeg begynte å bruke en slik pc-pute under så har det sakte men sikkert forsvunnet. Jeg trodde det kom til å være der for alltid, men det er helt borte nå!
bittelura Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Kjøpte meg sånn pcbrett med vifte på Staples, jeg.. Kan velge mellom 2 hastigheter;) Er et helt nytt liv med den.. Kan sitte i maaaange timer uten å brenne venstre lår på Acer`n nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå