Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de kommer av?

Plutselig begynner det å klø grassat en plass på kroppen og etter litt intens kløing dukker utslettet opp. Og så går det over av seg selv like plutselig som det startet?!!?

Sitter her og smører meg med Eis-gel og tålamot :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumme meg! Fant ut av det selv jo :ler:

Elveblest er det faktisk.

Da lærte jeg noe nytt idag også.

Skrevet

Dette har jeg slitt med på overarmene og i hodebunnen nå i vinter! Jeg har klødd meg til blods for så å få utslett. Jeg har derfor latt være å dusje et par dager i strekk (Kostet meg en del å la det være og har selvfølgelig vasket meg med klut på "strategiske steder"!) og har brukt oljevask for baby når jeg har dusjet. Etter dusjen har jeg smurt meg med Decubal krem fra apoteket. Håret har jeg heller ikke vasket så ofte som vanlig (Har følt meg som en boms!) og har smurt meg i hodebunnen med den samme kremen (Ser jo ut ikke ut....), latt det sitte noen timer og deretter vasket håret igjen.

Ubehagelig kur, ja, men det har i hvert fall virket...

Skrevet

Nå er det mange år siden sist jeg har hatt det da. Men jeg tror jeg reagerte allergisk på noe i går. Etterhvert fant jeg ut at jeg hadde fått utslett på nesten hele kroppen! Knallrødt og disse klumpene. Har aldri hatt mer enn litt på den ene armen f.eks.

Så jeg tok meg en lang dusj og skrubbet meg som besatt, og det hjalp litt. Det gikk heldigvis over i løpet av natten. Nå er jeg bare litt hoven under det ene øyet.

Lurer på om de nye øreringene jeg fikk igår har skylden... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...