TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Itilfelle,hvilket blad/magasin da,og hvorfor abonnerer du akkurat på det?
otilie Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Kera. Det er et japansk alternativ mote-blad da. så jeg skjønner jo ingenting av det som står der. Men jeg elsker å se på bildene <3
challenger Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Ja, Cosmo og woman. Men vurderer sterkt å si opp ab. for det er bare "tull" og akkurat det samme som står om og om igjen i disse bladene..
sofie777 Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 SFX er mitt favorittblad innen sjangeren Science Fiction både på film, bøker, tegneserier og spill. Jeg er mest interessert i filmene, men bare måten de har lagt opp bladet, med små gullkorn her og der og mange mange sider med leserinnlegg gjør at det er bladet for meg. De har også en spoilerseksjon for tv-serier bak i bladet og siden det kommer så sent hit, har jeg allerede sett alle episodene og da kan jeg lese hva de synes om seriene. (Ikke alltid jeg er enig...) Abonnerer også på Illustrert Vitensk®ap, men vurdere å stoppe det. (Ill.Vit) Historie er også et blad jeg liker godt, selv om de har litt for mye om de to store verdenskrigene. Til slutt abonnerer jeg på Komputer for alle, for jeg lærer artige ting om datamaskinen og databruk der. 1
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2012 Abonnerer selv på Cosmopolitan,men dette er ikke noe blad for meg så tenkte å sjekke ut noe nytt. Blir mye svada i enkelte av disse bladene,det er bra sikkert.
pinar Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Ja Costume. Syns det er litt koslig med blad i posten.. 1
Theoline Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 nei.skulle jeg gjort det.hadde det vært et manneblad for jeg synes det står så mye vas i de damebladene. 1
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2012 nei.skulle jeg gjort det.hadde det vært et manneblad for jeg synes det står så mye vas i de damebladene. Til dels enig med deg. Er ofte at det er mere interessant og lese i FHM enn i Cosmo spørr du meg 2
Theoline Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Til dels enig med deg. Er ofte at det er mere interessant og lese i FHM enn i Cosmo spørr du meg nettopp
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Mannebladene er kjempekule. Damebladene er ikke det.
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2012 Har vurdert både FHM og ViMenn nå når jeg skal begynne på ett nytt abonnement. Eller Illustrert Vitenskap,der står det jo veldig mye interessant,men så vet jeg at jeg vil nok savne noe av mote&helse biten som man får i disse kvinnebladene våre også da
Gjest Badabing Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Vagabond - et reisemagasin. Liker å få tips om nye plasser, og det er om all salgs type reiser. Ellers leser jeg stort sett bare fagblader. Får en del dameblader og interiørblader gratis, så jeg skumleser dem. Synes de bare blir dårligere og dårligere, eller om jeg har blitt for gammel
Gjest NerdMedSverd Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 Aftenposten Innsikt og Kultur. Ellers hender det jeg bestiller zines av og til, men disse kan man ikke abonnere på.
Strange Doll Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Vi abbonerer på bergens tidene. ellers leser jeg woman hver mnd så skjønner ikke hvorfor jeg ikke abbonerer på det egentlig
Gjest kittycat Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Abonnerer på Cosmopolitan, men Woman er helt klart best. Syns Mag har kjedelig motestoff og ELLE bare bilder av dyre klær og såkalt inspirasjon. Fint å se på, men får ikke noe ut av det. Woman derimot treffer meg skikkelig med dype virkelighetshistorier, tar opp tema som angår unge kvinner, hjelper å sette hverdagen i perspektiv; fokus på en selv og skjønnhet og velvære <3 1
Gjest X-1 Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Nei, men tenker på å gjøre det med Pondus, M, Nemi og Billy siden eg kjøper de bladene hver mnd uansett 1
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 15. mai 2012 Hva med blad som KK og Kamille,hvilken aldersgruppe passer disse til? (Har for meg at det bestandig har vært godt voksne som kjøper KK..Eller er det bare meg? )
Shoes Skrevet 15. mai 2012 #19 Skrevet 15. mai 2012 Akkurat nå har jeg et tremåneders abonnement på Stella. Pleier som regel å følge litt med på om det er noen bra sånne velkomstgaver, og så velger jeg deretter. Som regel holder jeg meg til blader som f.eks Cosmo og Woman. Liker de bladene, men gidder ikke abbonere hvis det ikke følger med noe ekstra...
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Vagabond. Det er et reisemagasin som kommer ut ikke altfor ofte (altså, det kommer ut passelig ofte ) og som stort sett har fokus på reiser utenfor turistghettoene (et ord jeg har lært fra Vagabond ) eller alternative opplevelser i disse turistghettoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå