Gå til innhold

Kapseldannelse


Maheni83

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,jeg er ny her.Jeg skal få meg nye pupper den 5 juni,og jeg er såååå spendt!!Og nervøs! Og livredd!! ja,jeg må si at jeg gruer meg mye,men også gleder meg.

Det jeg er mest redd for,er at jeg kommer ut av klinikken med for småe bryst,så jeg kommer til å si fra til legen at han må legge inne litt mere en det vi har snakket om (300ml).Jeg er 50 kilo og 168 høy.Jeg må legge under brystmuskel,og dette synes jeg høres så vanvittig vondt ut! Har lest mange skrekkhistorier her inne.Håper jeg ikke får så mye vondt.Har jo født et barn,så håper ikke at det blir vondere en livmorsammentrekninger :/ hehe...

Jeg lurer litt på hvor mange her inne som har fått problemer med kapseldannelse? Dette er jeg veldig redd for :(

Det blir så utrolig kjedelig hvis man får kapseldannelse og blir plaget med det.Jeg må punge ut med 35.000 kr,og håper jeg virkelig ikke jeg får kapsel.Hvis jeg får kapsel innen et år,får jeg ny operasjon gratis,men etter 1 år må jeg punge ut med 40.000 kr for kapselfjerning og nye pupper! Det er villt.

Håper det er noen som kan svare meg litt.

Jeg er en redd person,men har bestemt meg for å gjennomføre denne operasjonen.Jeg vil ha pupper! Jeg er 29 år,og puppene mine sluttet å vokse da jeg var 14 :( Så pupper har jeg ikke hatt.

Og beklager hvis innlegget er rotete,jeg har adhd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...