AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Det er jo ulovlio å kjøpe sex, men er det ikke noe smutthull i denne loven da? Hvorfor ikke lage et bordell som er finansinert av reklame. Sexen er gratis, men folk kan kjøpe varer der og stedet tjener penger på reklamen. Det burde vel kunne funke det? Alle som vil får sex og loven opprettholdes. Da får staten og sexkjøperene viljen sin og alle er blide og fornøyde... uten om Ottar da, men...
daemonia Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Det er jo ulovlio å kjøpe sex, men er det ikke noe smutthull i denne loven da? Hvorfor ikke lage et bordell som er finansinert av reklame. Sexen er gratis, men folk kan kjøpe varer der og stedet tjener penger på reklamen. Det burde vel kunne funke det? Alle som vil får sex og loven opprettholdes. Da får staten og sexkjøperene viljen sin og alle er blide og fornøyde... uten om Ottar da, men... Mediehus med "noko attåt"?
Gjest foremma Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 eh, tror nok neppe noen vil få dette til, hehe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 eh, tror nok neppe noen vil få dette til, hehe Om de ikke får til det så kan de gjøre som NRK, kreve inn lisens fremfor å leve på reklameinntekter.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Om de ikke får til det så kan de gjøre som NRK, kreve inn lisens fremfor å leve på reklameinntekter. Og det må også inkludere de som ikke er intressert i dette også
Gjest foremma Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Om de ikke får til det så kan de gjøre som NRK, kreve inn lisens fremfor å leve på reklameinntekter. åh, jeg er så usikker på om hele denne tråden er tull eller ikke, men jeg tror det blir best om jeg velger å tro at den er det..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Og det må også inkludere de som ikke er intressert i dette også Selvfølgelig! Hvordan skal de ellers klare seg uten reklameinntekter????
kråkefjas Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Sexen er gratis, men folk kan kjøpe varer der og stedet tjener penger på Høres ut som hvilket som helst utested 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 åh, jeg er så usikker på om hele denne tråden er tull eller ikke, men jeg tror det blir best om jeg velger å tro at den er det.. Tråden er ikke tull. Kanskje ikke superseriøs heller, men jeg synes bare dette sexkjøpforbudet er helt idiotisk. Jeg er jente selv, hadde ikke hatt noe i mot å betale ei for jentesex, men så har jeg ikke 25 000 kroner heller.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Tråden er ikke tull. Kanskje ikke superseriøs heller, men jeg synes bare dette sexkjøpforbudet er helt idiotisk. Jeg er jente selv, hadde ikke hatt noe i mot å betale ei for jentesex, men så har jeg ikke 25 000 kroner heller. Du vil slikke ei prostituert? Sikkert helt fantastisk når det har vært 4-5 mannfolk å lagt fra seg sausen der før du kommer og spiser restene...
Nusseli Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Høres ut som hvilket som helst utested Haha!! Hade plusat om jag skrivit från pc! Haha! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Det er bare til å selge kondomer med "gratis prøve"...
Azure Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Kan jo tenke meg at de som jobber der gjerne ville hatt noe lønn så da blir det vel fort ikke lovlig alikevel:P Endret 15. mai 2012 av Azure
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 Det finnes plenty av smutthull i denne særdeles lite gjennomtenkte hasteloven. Det er bare ingen som har kjørt en skikkelig prinsippsak i retten enda. Til det kreves det både penger, ryggrad og tykk hud. Jeg er sikker på loven etter en, max to runder i retten ville blitt til nok en såkalt sovende paragraf i det norske lovverket. Deler av loven er allerede en sovende paragraf, nemlig delen om at det ikke er lov til å kjøpe sex i utlandet. Politiet i Norge kommer aldri i verden til å bruke ressurser på å etterforske sexkjøp i utlandet. Det er fullstendig urealistisk med mindre man er en kjent offentlig person, feks en politiker. Nedre Karl Johan overstrømmes forøvrig fremdeles av gateprostituerte. Må ta omveier for å ikke bli "overfalt". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå