Gjest linneawarp Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg lengter etter en ekte italiensk pizza etter jeg var i Italia, men hvor i Oslo serveres det gode pizza restauranter? Synes Olivia og Villa Paradiso serverer ikke god pizza som i Italia, ikke heller de vanlige kjedene Dolly Dimples og Peppes Pizza. Di Mammo er ok - men en som slår den!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 kjøp pizzastein på jernia og lag din egen fantastiske italienske pizza akurat slik du ønksker at den skal ver trenger forsåvidt ikke pizza stein heller,går fint uten
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Lofthus Samvirkelag kan anbefales. Dog må jeg innrømme at jeg aldri har vært i Italia, så har ikke noen referanse derifra å sammenligne med.
Gjest linneawarp Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 kjøp pizzastein på jernia og lag din egen fantastiske italienske pizza akurat slik du ønksker at den skal ver trenger forsåvidt ikke pizza stein heller,går fint uten Det er en ren god ide! Skal prøves ut! :D
kråkefjas Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Jeg lengter etter en ekte italiensk pizza etter jeg var i Italia, men hvor i Oslo serveres det gode pizza restauranter? Synes Olivia og Villa Paradiso serverer ikke god pizza som i Italia, ikke heller de vanlige kjedene Dolly Dimples og Peppes Pizza. Di Mammo er ok - men en som slår den! Pizza Pancetta kirkeveien 69(sånn ca) anbefales på det sterkeste. Oslos beste italienske pizza. Bare take-away da Endret 15. mai 2012 av kråkjefjas
Lady Lovelylocks Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 LaSåda slår dem alle sammen (syns jeg da)
Gjest linneawarp Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 LaSåda slår dem alle sammen (syns jeg da) tusen takk, skal få sjekke det stedet ut :D
Gjest linneawarp Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Pizza Pancetta kirkeveien 69(sånn ca) anbefales på det sterkeste. Oslos beste italienske pizza. Bare take-away da Tusen takk! ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå