Gå til innhold

Steinbakt pizza i Oslo?

Fremhevede innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg lengter etter en ekte italiensk pizza etter jeg var i Italia, men hvor i Oslo serveres det gode pizza restauranter?

Synes Olivia og Villa Paradiso serverer ikke god pizza som i Italia, ikke heller de vanlige kjedene Dolly Dimples og Peppes Pizza.

Di Mammo er ok - men en som slår den! ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kjøp pizzastein på jernia og lag din egen fantastiske italienske pizza akurat slik du ønksker at den skal ver ;) trenger forsåvidt ikke pizza stein heller,går fint uten :)

AnonymBruker
Skrevet

Lofthus Samvirkelag kan anbefales. :)

Dog må jeg innrømme at jeg aldri har vært i Italia, så har ikke noen referanse derifra å sammenligne med.

Gjest linneawarp
Skrevet

kjøp pizzastein på jernia og lag din egen fantastiske italienske pizza akurat slik du ønksker at den skal ver ;) trenger forsåvidt ikke pizza stein heller,går fint uten :)

Det er en ren god ide! ;) Skal prøves ut! :D

Skrevet (endret)

Jeg lengter etter en ekte italiensk pizza etter jeg var i Italia, men hvor i Oslo serveres det gode pizza restauranter?

Synes Olivia og Villa Paradiso serverer ikke god pizza som i Italia, ikke heller de vanlige kjedene Dolly Dimples og Peppes Pizza.

Di Mammo er ok - men en som slår den! ;)

Pizza Pancetta kirkeveien 69(sånn ca) anbefales på det sterkeste. Oslos beste italienske pizza.

Bare take-away da

Endret av kråkjefjas
Skrevet

LaSåda slår dem alle sammen (syns jeg da)

Gjest linneawarp
Skrevet

LaSåda slår dem alle sammen (syns jeg da)

tusen takk, skal få sjekke det stedet ut :D

Gjest linneawarp
Skrevet

Pizza Pancetta kirkeveien 69(sånn ca) anbefales på det sterkeste. Oslos beste italienske pizza.

Bare take-away da

Tusen takk! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...