KaDust Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Hei. Jeg tenkte jeg skulle prøve selvbruning. Men da har jeg noen spørsmål først: Er krem eller spray best? Hvordan få det jevnt over hele kroppen? Hvordan gjør man det med ryggen evt?
pingelill Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Liker spray best! om det skulle bli skiller da, blir de ikke sånn "streker" som med krem. mer duse, på en måte Enten kan du få noen til å spraye ryggen for deg, men jeg synes det funker fint å gjøre det selv og. Bare spraye i litt forskjellige vinkler fra over skulderen eller rundt magen, om du skjønner ?
ludo Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 hvilken spray er best? sorry at jeg kupper tråden;)
KaDust Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Lurer på det jeg og glemte å skrive hvilke krem/spray de eventuelt vil anbefale også.
Amber Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 St. Tropez - ingen over, ingen ved siden Den er bare kjempebra, og jeg synes krem fungerer best. Bruker engangshansker, og smører ryggen selv jeg. Kremen er dyr, egentlg for dyr. Men du får det du betaler for. I nøden bruker jeg Loreal sin spray, og den fungerer greit, men er ikke like bra. Skjolder mer etter en dag eller to. Til daglig bruker jeg Dove sin bodylotion med selvbruner i; den fungerer fint, men da trenger jeg litt tid for å "tørke" før jeg kler på meg Hilsen avhengig
bobbi Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 (endret) St. Tropez - ingen over, ingen ved siden Den er bare kjempebra, og jeg synes krem fungerer best. Bruker engangshansker, og smører ryggen selv jeg. Hilsen avhengig Har du prøvd moussen til St.Tropez? Skal prøve den i dag jeg, kanskje du har noen tips? Endret 15. mai 2012 av bobbi 1
Amber Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Nei, bare krem og spray har jeg prøvd... synes kremen var mye drøyere enn sprayen, pluss at spray var dyrere... skjønn det den som kan... Men bruk hansker, ellers blir neglene så stygge :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Xen-Tan! Beste selvbruningen! Får svært sjelden skjolder 1
KaDust Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2012 Takk for tips. Jeg lurer på en annen ting også: Det står at man skal være fuktet, da regner jeg med at dette er fuktighetskrem. Skal kremen ha tørket og trukket seg inn før jeg smører meg med selvbruningen, eller kan den fortsatt være litt "våt" ?
Curlyme Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 er ikke sånn gradvis selvbruning bedre da? jeg har bestil den st tropez sin gradual tan.
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har prøvd MYE innen selvbruning og Xen-Tan er noe av det aller beste jeg har prøvd så langt. Love it 1
*Vilje* Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har prøvd MYE innen selvbruning og Xen-Tan er noe av det aller beste jeg har prøvd så langt. Love it Xen-Tan gir bra farge men jeg orket ikke lukten (luktet selvbruning). Da synes jeg både Fake Bake og St Tropez er bedre.
Theoline Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 spray er best. jeg og venninnene mine pleier å hjelpe hverandre. så blir det veldig bra. får gjort det skikkelig da:)
bobbi Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 Lurer også på en ting til ( var fint du lagde denne tråden, KaDust ) Bruker dere å smøre i ansiktet, og i så tilfelle, hvordan gjør dere det rundt øyenbrynene og ørene?
Gjest Vodka Skrevet 16. mai 2012 #15 Skrevet 16. mai 2012 Jeg lurer og på noe hva skjer med øyenbryn hvis man bruker selvbruning-spray i ansiktet?
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2012 #16 Skrevet 16. mai 2012 Jeg får selvbruning sjelden til å se bra ut i ansiktet. Porene ser dobbelt så store ut også blir jeg sånn stiv og tørr i maska samtidig som huden glinser. Merkelig. Ikke spray for mye nær hårfeste og på nese og hake, setter seg i porene og tørk av bryna med lett fuktet bomull ellers blir man gjerne orange inni bryna. Lekkert.
Amber Skrevet 16. mai 2012 #17 Skrevet 16. mai 2012 Det går bra å spraye i ansiktet synes jeg; men du må være forsiktig å ikke ta på for mye da. Jeg opplever aldri at det ser rart ut; men jeg bruker jo foundation til daglig slik at jeg uansett får jevnet ut. Bruker litt blyant på bryn også. Når jeg smører med krem smører jeg ikke på brynene, nei. Jeg har aldri tenkt på ørene... man kan vel ikke smøre de ?
KaDust Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 16. mai 2012 Men dette med fuktighetskremen da? Prøvde uansett nå på en jeg tok av mamma () med tørket fuktighetskrem. Den skal virke i 30 min står det, men hittil ser jeg bare forbanna rød ut. Jaja!
Amber Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Jo når jeg bruker ST selvbruning ( både spray og krem ) smører jeg med fuktighetskrem først, og lar den tørke litt. Tror det er viktig for et godt resultat; samt at du bruker skrubbkrem jevnlig; gjerne rett før. Med Dove bruker jeg ikke fuktighetskrem først, med mindre jeg er spesielt tørr
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Jeg bruker xen-tan (AB lenger oppe). Smører meg inn med fuktighetskrem enten tidligere på dagen eller litt før. Da rekker fuktighetskremen å tørke mye eller litt. Så smører jeg hele kroppen, ikludert ansikt. Jeg har mørke øyenbryn, så jeg bare klæsjer på i hele ansiktet. Også rundt øynene, på ører, smører selvbruningen godt inn i hårfestet så jeg ikke får skille der. Så vasker jeg hendene godt (kan godt vaske de innimellom, hvis jeg smører hele kroppen). Så smører jeg inn hendene med fuktighetskrem, og så selvbruning rett etterpå. Vær VELDIG forsiktig med hendene, det blir fort stygt!! Men når du har gjort det noen ganger, så skjønner du tegninga. Smør godt mellom fingrene og rundt håndleddet. Bruk lite selvbruning, men smør overalt (unntatt inni håndflaten). Jeg smører som regel på med 1-2 fingre, og vasker så disse til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå