AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Skal forsøke meg på primolut tablettene - utsette menstrasjon. Men så leser jeg på nettet, når jeg googler - at det er viktig at man har regelmessig menstrasjon for å kunne bruke disse. De skal nemlig tas tre dager før forventet menstrasjon. HJELP! Jeg har ikke regelmessig og har ikke hatt det det siste året, men jeg må utsette menstrasjonen.... Menstrasjonen skal komme på en mandag en gang i måneden, men kommer sjeldent på denne dagen, gjerne noen dager etter...Hvordan skal jeg gjøre det? Er det farlig å ta tablettene dersom man ikke har regelmessig? Hva om man får mensen, så tar tablettene? TRenger gode råd og hjelp her..vil for alt i verden ikke ha mensen
Gjest Kathrine Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Dette med å starte tre dager før forventet menstruasjon er vel litt vanskelig for de fleste å treffe nøyaktig på. Legen min sa det ikke var så nøye. Jeg erfarte at det gikk fint å starte på tablettene den dagen man ser litt blod eller føler at mensen er på vei. Det vil da fortsette å blø litt men etterhvert vil tablettene gjøre at blødningen stopper opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå