AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Ok - jeg har gått på p pilla så lenge at jeg husker jo ikke hvordan dette her fungerer i sin normalhet. Flaut å måtte spørre, så jeg forholder meg anonym. Sluttet på pilla for nesten et halvt år siden og nå er det bare uregelmessig! Jeg lastet ned en app på mobilen som går ut fra en 28 dagers syklus, men det stemmer ikke. Den sier at jeg skulle hatt menstrasjon på fredagen den 11 mai - men den har fortsatt ikke kommet. Naturlig nok sier appen at mensen skal komme på en fredag. For to måneder siden kom den på mandagen, forrige måned kom den på søndagen. Denne måneden har den enda ikke kommet (!) Det jeg lurer på er: Hvor lang tid går det før det blir regelmessig? Og jeg har vel mer en 30 dagers syklus enn 28, men om mensen kommer forsinket idag, vil den da komme igjen om 30 dager eller vil den komme på utgangspunktsdagen som appen regner ut på fredagen? Eller forskyves hele syklusen fordi den er forsinket? Veldig avgjørende det siste spm for jeg skal til syden neste måned og i følge denne appen så skal mensen komme på den fredagen vi reiser og det må jeg jo unngå. Derfor fått slike tabletter som skal tas tre dager før forventet mens og da blir det veldig vanskelig når man ikke vet når det egentlig kommer. Hjelp.....
Lilje90 Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Det kan ta lang tid før mensen blir regelmessig igjen. Prøv å laste ned: Period tracker
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 At det tar opp til ett år får menstruasjonen er normal er ikke unormalt. Så tålmodighet er en dyd Men det er også litt uheldig og nå ta mere hormoner for å utsette menstruasjonen, dette kan føre til enda mere trøbbel. Kjipt å få mensen den dagen man skal reise, jeg ser den, men det kan hende du får enda mere trøbbel senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå