Gå til innhold

Silikonpupper, erfaring?

Fremhevede innlegg

Gjest Malin
Skrevet

Hei !

Jeg skal ta silikonpupper i Bergen, men stusser litt mellom Klinikk Bergen og Fana medisinske, lest mye bra om begge, eneste er at det er betydelig stor prisforskjell ! Det har forsåvidt ikke noe og si, men litt greit å vurdere ut i fra andres erfaringer :)

Noen som har gode dårlige erfaringer med Klinikk bergen / fana medisinske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opererte på Fana medisinske senter, er veldig fornøyd. Supergreie folk, som svarte på alle de teite spørsmålene jeg kom med.

Hva med å dra på en uforpliktende konsultasjon begge steder?

Gjest Malin
Skrevet

Opererte på Fana medisinske senter, er veldig fornøyd. Supergreie folk, som svarte på alle de teite spørsmålene jeg kom med.

Hva med å dra på en uforpliktende konsultasjon begge steder?

Det er det som er planen, vil bare forhøre meg litt på forhånd også.

Men hvordan er fana medisinske i forhold til betenkningstid? Jeg er nokså bestemt, men er forsatt noen mnd til jeg tenker å operere.

Skrevet

De presset ikke meg med operasjonsdato for å si det sånn :)

Gjest Malin
Skrevet

Tenkte mer på om de ville at du skulle bruke lang tid på å bestemme deg.

Men om jeg går på uforpliktende konsultasjon to til tre mnd i forveien skjønner de vel at jeg ikke har det så travelt :-)

Skrevet

Jeg vil si at når man kommer seg avgårde til en konsultasjonstime er man greit bestemt på hva man vil, men jeg opplevde ikke noe press på det ene eller det andre. Legen var opptatt av at jeg skulle selv bestemme hvilken størrelse jeg skulle gå for, derfor kom ikke han med noen innvendinger, han bare forklarte litt forskjellig. De var veldig behjelpelig i ettertid med småting jeg lurte på og trengte hjelp til :)

Gjest Malin
Skrevet

Så kjekt og høre ! Jeg er veldig usikker på hvordan fasong og str jeg vil ha selv, vet noenlunde. Men går da virkelig ut ifra at det er dette man får hjelp til på konsultasjonene :-) Gleder meg veldig !

Skrevet

Så kjekt og høre ! Jeg er veldig usikker på hvordan fasong og str jeg vil ha selv, vet noenlunde. Men går da virkelig ut ifra at det er dette man får hjelp til på konsultasjonene :-) Gleder meg veldig !

Jeg gikk selv til konsultasjon (Stavanger colosseumklinikk) uten å være 100 % sikker på hvilken størrrelse jeg ønsket. Kirurgen gir deg råd å veiledning iforhold til høyde, vekt, alder, kroppsfasong osv osv. Jeg fikk prøve på forskjellige str, og se det i en 3D simulasjon før vi ble enige. Veldig greit :-)

Viss du ønsker å lese mer om det så har jeg skrevet om det på "puppebloggen" min :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...