Gå til innhold

SKUFFET....kjøpte vibrator

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så skuffet, hadde gledet meg til å bruke den nye vibratoren i kveld, så funket den faen ikke! :tristbla:

Gruer meg til å levere den inn igjen, det går vel an?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den er batteridrevet: har du batteriene riktig vei? Er batteriene helt nye? Har du skrudd batterilokket skikkelig til? Noen må i et ekstra hakk (spesielt vanntette) før batteriene får kontakt. Sjekk gjerne også om batteriene faktisk får kontakt med de metalldingsene inni. Noen vibratorer må man faktisk bøye disse litt til så de når borti batteriene.

Hvis den er oppladbar: har den ladet skikkelig og lenge nok? Jeg har forøvrig opplevd å kjøpe en utstillingsmodell fra kondomeriet som funket svært dårlig. Den ladet lenge, men fikk aldri noe futt i seg. Vi leverte inn til butikken, men fikk beskjed om at den var helt i orden. Det var den ikke, den funket enda dårligere når vi fikk den igjen. Samboeren skar opp hele drittleketøyet og fant ut at i vibratoren til over 1000 kr var det en variant av noen billige oppladbare AA-batterier som var brukt :roll:

Hvis du har prøvd alt og ingenting funker, så burde du jo klage! Du skal jo ikke betale for en defekt vare.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den er batteridrevet: har du batteriene riktig vei? Er batteriene helt nye? Har du skrudd batterilokket skikkelig til? Noen må i et ekstra hakk (spesielt vanntette) før batteriene får kontakt. Sjekk gjerne også om batteriene faktisk får kontakt med de metalldingsene inni. Noen vibratorer må man faktisk bøye disse litt til så de når borti batteriene.

Hvis den er oppladbar: har den ladet skikkelig og lenge nok? Jeg har forøvrig opplevd å kjøpe en utstillingsmodell fra kondomeriet som funket svært dårlig. Den ladet lenge, men fikk aldri noe futt i seg. Vi leverte inn til butikken, men fikk beskjed om at den var helt i orden. Det var den ikke, den funket enda dårligere når vi fikk den igjen. Samboeren skar opp hele drittleketøyet og fant ut at i vibratoren til over 1000 kr var det en variant av noen billige oppladbare AA-batterier som var brukt :roll:

Hvis du har prøvd alt og ingenting funker, så burde du jo klage! Du skal jo ikke betale for en defekt vare.

Takk for tipset!!! :D jeg fikk den til no :D gjett om jeg føler meg dum :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset!!! :D jeg fikk den til no :D gjett om jeg føler meg dum :fnise:

Ingen årsak du! :)

Jeg sendte faktisk en i retur fordi den ikke funket, men fikk den tilbake med håndskrevet beskjed om at lokket ikke var skrudd godt nok til... Såeh fort gjort å gjøre sånne brølere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...