Gå til innhold

Studere i Ålesund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ei ei jente på 20 år som vurderer å studere i Ålesund til høsten. Jeg hadde egentlig tenkt å studere i en større by, som Bergen eller Trondheim. Men så hadde Ålesund akkurat det studietilbudet jeg ønsker.

Men spørsmålet mitt er da om det er noen som har noen erfaringer med å studere i Ålesund? Er det et bra studiemiljø osv?

setter stoooorpris på svar :gjeiper: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter det jeg har hørt har Ålesund et veldig bra studiemiljø, ja. Kjenner flere som studerer der og stortrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt noe negativt. Har ikke personlig erfaring, men ettersom jeg er oppvokst i byen så kjenner jeg endel mennesker som har gått høgskolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke studert der selv, men er der i fra. Jeg vet av erfaring at det kan være litt vanskelig å bli kjent med folk på sånne små skoler. Er for det meste lokale, som har sine nettverk fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke studert der selv, men er der i fra. Jeg vet av erfaring at det kan være litt vanskelig å bli kjent med folk på sånne små skoler. Er for det meste lokale, som har sine nettverk fra før av.

er nettopp dette jeg er litt redd for...

hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Jeg skal også studere i Ålesund, og har hørt bare gode ting fra venner som også studerer der. Hvilket fag skal du studere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest barista

Hva skal du studere?

Kjenner noen få studenter derfra, og de har bare positivt å si. Godt miljø og sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...