Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en veldig bra første date, hvor fyren er mer pågående ang date nummer to. Var det klart for en date som innebar film titting hjemme hos meg. (hans ønske! )

Han kommer i syv tiden og vi bestemmer oss for å se litt på tv før vi begynner på filmen, noen pinlige stilheter, men jeg prøver å bekjempe de med å prate om temaer som angår han, jobb osv.. så dette bryter stilheten.

Plutselig får han en telefon fra jobben, som han svarer på og etter en 10min samtale sier han at han nesten må dra bort på jobben å hjelpe en av de nye. Han sier at dette bare vil ta en time og at han kommer tilbake så fort han kan.

Etter en time får jeg en melding om at han ikke rekker å komme tilbake, selvfølgelig! men han sier at vi kan ta det igjen en annen dag.

Dette var en snål opplevelse for min del.. Føltes litt ut som om dette var en dårlig film scene! Han har allerede sett meg og møtt meg, så skremt kunne han ikke ha blitt av det og leiligheten min er ren og pen.. Kanskje jeg var dårlig selskap :P hehe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

welcome to Dumpsville ................ :-(

• Liker 2
Skrevet

Er det bra eler dårlig at en mann tar vare på karrieren sin?

AnonymBruker
Skrevet

Er det bra eler dårlig at en mann tar vare på karrieren sin?

Det er bra det! Men hele settingen virker som en utrolig teit måte å dumpe noen på!

Hvis han ville dra, så for all del dra.. Var ikke akkurat så knust når han ikke kom tilbake for å si det sånn! :Gjesp:

AnonymBruker
Skrevet

Setter han opp et skjult kamera i DIN leilighet, da er det bare å dumpe han! Menn ass!

AnonymBruker
Skrevet

jeg forsto ikke helt grria med skjult kamera.

• Liker 3
Skrevet

Uskyldig til det motsatte er bevist. Jeg ville trodd at det var noe på jobben. Dersom det viser seg at han ikke gir noe lyd fra seg - da ble du dumpet.

Ikke ta sorgene på forskudd.

Skrevet

Hvorfor bli umiddelbart mistenksom? Gi nå fyren en sjanse! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjult kamera med dette å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...