AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Har vært plaget med depresjoner i mange år. Fungerer i jobb, har på en måte svingt sånn at jeg er deprimert en uke, så går det bra 3 uker, så går jeg ned igjen osv. Har på en måte bare sagt at sånn er jeg bare, jeg må bare godta det. Men nå begynner det å bli et ork. Kan aldri avtale noe lenger. Det svinger så voldsomt. Vet aldri hvordan dagen blir. Kan våkne opp og er ok, men så faller jeg helt ned og får veldig tunge tanker. Så forsvinner de etter en time. Voldsomme svingninger nå. Depresjonen er det mest fremtredende, også er jeg utrolig sliten...helt utmatta i perioder. Er så lei av at hver dag blir en kamp. Alle oppfatter meg som så glad og fornøyd, jeg er jo egentlig det. Føler jeg har null invirkning på depresjonen og svingningene, ingenting utad som påvirker den... Har gått en del på forskjellige medisiner. Er noen år siden nå. Brukt trening mye som terapi. Men nå hjelper ikke det. Hjelper for en time, men så faller jeg ned igjen. Noen som kjenner seg igjen? Noen som vet hvilke medisiner som kan stabilisere? Skal til legen denne uka, men vil gjerne ha noen innspill hvis noen kjenner seg igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå