Gå til innhold

elsker å bli slikka, men...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli slikka, og nyter det hver gang. Problemet er bare det at jeg ikke lar kjæresten min slikke meg hvis jeg ikke nettopp har dusja. Vil ikke la det gå over en halvtime siden jeg dusja engang. Har aldri vært plaget med lukt eller noe fra underlivet, er bare redd for hva det smaker.

Jeg vet at kjæresten min liker å slikke også, men han sier at han ikke vil spørre, for han vil ikke at jeg skal føle meg presset.

Er det noen som har det på samme måte? Bør jeg klare å slippe meg mer løs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten vært sammen i 7 måneder, om noen skulle lure :-)

AnonymBruker
Skrevet

Med normal hygiene pleier det ikke å være noe smaksproblem her i gården. Så lenge mannen (eller dama for den saks skyld) liker å slikke, liker han gjerne smaken også. Virker som du overdriver dusjinga litt. Prøv å slipp deg litt mer løs, så skal du se du slapper mer av på mange måter. Men for all del, bra at du er renslig, for ingen liker å gå ned på noen som ikke har vaska seg!

AnonymBruker
Skrevet

det er opptil gubben din å bestemme hvor fresh og ren du må være. så om han vil slikke deg når du nettopp har kommet hjem fra trening så må han få lov til det.

Gjest Loverdose
Skrevet

Samme her. Elsker å bli slikka, men må være både nydusjet og glattbarbert for at jeg skal la typen få lov. Vet ikke hvorfor, greier bare ikke nyte det om jeg ikke er ordentlig stelt der nede. :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...