Gå til innhold

Jeg fikk "angstanfall" under sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, i går opplevde jeg noe, som jeg aldri har opplevd før i hele mitt liv. Jeg merket fort i går at kroppen var mer følsom, jeg var veldig tent (våryr?), og hver minste berøring gjorde meg helt gal. Spesielt nå i dag morges i 9 tiden, når vi våknet og skulle først kose - så kjentes det ut som om kroppen var dobbelt så følsom som den pleier å være. Når han berørte niplene mine så fikk jeg kramper (lignende kramper jeg får under orgasme - altså ikke ubehagelige) i nedre del av magen, og det stålet ned til underlivet. Har aldri vært så følsom før!

Uten noe videre forspill, skulle vi ta en kjapp en. Han fant frem kondomet, og gikk inn i meg. Det var så helt hinsides godt, har aldri følt det slik før. Jeg gikk inn i en slags transe, øynene rullet bakover, jeg forsvant nesten litt. Husker jeg sa til han, at han ikke måtte slutte, for jeg kom snart. (Og jeg har ALDRI vært i nærheten av en vaginal orgasme). Plutselig kjente jeg en trang til å gråte, som om det bare presset på. Akkurat som gledesgråt, når du blir fylt opp av så gode følelser at du føler for å "hulke" dem ut litt. Jeg ignorerte der, fortsatte, men PLUTSELIG kastet jeg han av meg, satte meg opp og hev etter pusten. Jeg begynte å gråte, skjelve, streve med å puste og klarte ikke prate. Skremte jo vettet av kjæresten min, han trodde han hadde skadet meg. Etterhvert klarte jeg forklare at det ikke var noe negativt som hadde skjedd, det ble bare en slags "overload" av følelser. Ble jo skremt selv, for det var aldri negative følelser som fikk meg til å reagere sånn, selv om det var de samme fysiske symptomene på et angstanfall. Det var den transelignende opplevelsen med ALTFOR mye følelser og nytelse som ble for mye...tror jeg? Tror jeg halvveis blacket litt ut når jeg kastet han av meg, for jeg husker det og sekundene før vagt. Det ble rett og slett en slags "overload".

Har noen andre opplevd noe lignende? Er det normalt? Jeg har aldri vært borti noe slikt, ble jo litt skremt.

Hilsen jente 21.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter det hadde gitt seg, fikk jeg også en trang til å le ukontrollert. Jeg lo, gråt litt, og lo igjen. Var veldig rart. Er det INGEN som har vært borti noe lignende? Hvorfor skjedde det? Det lurer jeg på...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom noe lignende med min eks. Det ble utløst av lyden av at han pustet og peste tungt og holdt meg hardt fast. Jeg fikk panikkanfall og kastet han av meg, og gråt. Kortversjonen er at jeg i ettertid har funnet ut at jeg ble misbrukt som barn, så det var fortrengte følelser som gjorde seg gjeldende. Sier ikke at det har skjedd deg, men det er min historie.

Skrevet

Noe lignende har skjedd meg noen ganger og, og jeg har ingen historie med missbruk. Har selv tenkt litt på hva det kommer av, men har vel egentlig ikke noen grunn. Sex er jo ofte knyttet opp til utrolig mye følelser, og noen dager er man kanskje enda mer mottakelig og overfølsom for disse følelsene

AnonymBruker
Skrevet

Har lest om slike "transer", og det er visst som oftest ikke noe farlig eller at det tyder på noe som har skjedd før, så lenge det er en god feeling - bare altfor mye følelser! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende. Hadde sex med kjæresten min, og det var så utrolig godt! Jeg følte at jeg fikk litt blackout og ble borte i kanskje 1-2 sekunder. Til slutt så fikk jeg orgasme, og det svartnet for meg.

Det føltes som om mange følelser bare ramlet inn i kroppen min, og jeg begynte å gråte etter at jeg fikk orgasme. Kjæresten begynte å lure, men jeg forklarte at det på en måte ble for mye av det gode :vetikke: :vetikke: Jeg vet ikke helt, det er så vanskelig å forklare. Jeg tror ikke jeg taklet alle de følelsene, fordi jeg følte meg så sjokkert selv. Men opplevelsen som jeg hadde kan ligne litt på din.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nei har ikke opplevd noe vondt. Var som hun ovenfor meg sier "ble for mye av det gode", altså en overload av følelser. Ganske spesielt. Stakar typen min, ble så sjokkert. Han fikk heller ikke kontakt med meg før jeg hadde roet meg litt, satt først og gråt og strevde med å puste skikkelig. Spurte meg om og om igjen hva som skjedde, og om jeg hadde fått vondt. Verste var at det var jo totalt motsatt av vondt. Og jeg hadde heller ingen forklaringen på hvorfor jeg gråt. Ukontrollert.

Spesielt. :)

Takk så mye for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...