AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg synes det er grusomt å ta på latexdrakten min, men må få den på i kveld.. Hvordan få teken på dette?!
Nalaya Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Aner ikke hvordan du kan få den på deg, men kos deg 3
eva-80 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 (endret) Hahahaha :D Og hvorfor er det så viktig å gå med en slik drakt? Hvorfor grusomt? feil størrelse ? ekkel følelse ? noen tvinger deg til å bruke en slik en ? regner da med at det er bare å ta den på som en svømmedrakt? evt smøre kroppen med litt olje i forkant slik at den glir lettere på plass? Men hva vet jeg..aldri brukt sånnt før Endret 14. mai 2012 av eva-80 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Takk for så raske svar alle sammen! Tja.. Det er vel slik at jeg litt for raskt lovet å prøve en sånn med kjæresten min og nå ligger den på kjøkkenet Talkum kan funke ja.. Men har ikke det. Olje? Noen som har erfaringer med det? Vil i hvertfall ikke gjøre saken verre! Tror det er rett størrelse men det er jo ren gummi, så det føles jo ganske fælt å ta på.. I allefall synes jeg det.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Takk for så raske svar alle sammen! Tja.. Det er vel slik at jeg litt for raskt lovet å prøve en sånn med kjæresten min og nå ligger den på kjøkkenet Talkum kan funke ja.. Men har ikke det. Olje? Noen som har erfaringer med det? Vil i hvertfall ikke gjøre saken verre! Tror det er rett størrelse men det er jo ren gummi, så det føles jo ganske fælt å ta på.. I allefall synes jeg det.. :gjeiper: Dette var meg, ts forresten
Nalaya Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Takk for så raske svar alle sammen! Tja.. Det er vel slik at jeg litt for raskt lovet å prøve en sånn med kjæresten min og nå ligger den på kjøkkenet Talkum kan funke ja.. Men har ikke det. Olje? Noen som har erfaringer med det? Vil i hvertfall ikke gjøre saken verre! Tror det er rett størrelse men det er jo ren gummi, så det føles jo ganske fælt å ta på.. I allefall synes jeg det.. :gjeiper: Tror ikke talkum var så dumt forslag nei.. Men siden du ikke har det så er du jo like langt Ville nok ikke brukt olje, da latexen sikkert sklir rundt på huden din etter du har fått den på da..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Tror ikke talkum var så dumt forslag nei.. Men siden du ikke har det så er du jo like langt Ville nok ikke brukt olje, da latexen sikkert sklir rundt på huden din etter du har fått den på da.. Gjør det noe om den gjør det da? Det er en full drakt fra topp til tå, så heller for glatt enn for stramt.. ts 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Morsomt klipp MalloryK, men det hjalp ikke så mye Begynner å bli veldig spent på denne hyrdestunden.. Noen som har erfaring med sex i latexsuit? :gjeiper:
Leonora8 Skrevet 14. mai 2012 #12 Skrevet 14. mai 2012 Åssen har du tenkt å få den av, hvis du sliten med å få den på?
Gjest Quake Skrevet 14. mai 2012 #13 Skrevet 14. mai 2012 Åssen har du tenkt å få den av, hvis du sliten med å få den på? Å få de av er mye lettere enn å få de på, bare å "skrelle" den av. Men å få på seg noe som sitter trangere enn ett pølseskinn er ett hælvette. 1
Leonora8 Skrevet 14. mai 2012 #14 Skrevet 14. mai 2012 Å få de av er mye lettere enn å få de på, bare å "skrelle" den av. Men å få på seg noe som sitter trangere enn ett pølseskinn er ett hælvette. Ja det hørtest sexy ut
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #15 Skrevet 14. mai 2012 Etter litt slit kom den på, og det ble faktisk vanvittig kult og morsomt! Anbefales til alle! Og ja.. Man må jo "skrelle" den av. Men det trenger man ikke gjøre under akten. Det er jo tross alt glidelåser over alt ts 3
Gjest Quake Skrevet 15. mai 2012 #16 Skrevet 15. mai 2012 Ja det hørtest sexy ut Vet nå ikke helt jeg, ikke min greie akkurat det med fetish klær. But whatever gets their rocks off..
Shinana Skrevet 15. mai 2012 #17 Skrevet 15. mai 2012 Bruk samme stoffet som du glanser latexen med. Da glir den på som ingenting! Har du mye pels så kan det uansett være en utfordring.
Shinana Skrevet 15. mai 2012 #18 Skrevet 15. mai 2012 Morsomt klipp MalloryK, men det hjalp ikke så mye Begynner å bli veldig spent på denne hyrdestunden.. Noen som har erfaring med sex i latexsuit? :gjeiper: Der har jeg en del erfaring, gitt! Har du først sansen for det så er det et vanvittig bra krydder. Der er jeg/vi. Hvis det kun forbindes med strev, svette og ubehag så er det jo turn off.
Norm1 Skrevet 15. mai 2012 #19 Skrevet 15. mai 2012 Bruk samme stoffet som du glanser latexen med. Da glir den på som ingenting! Har du mye pels så kan det uansett være en utfordring. Godt forslag. Og brukes andre typer glidemiddel må det være vannbasert, ellers kan latexen bli skadet.
Leonora8 Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Vet nå ikke helt jeg, ikke min greie akkurat det med fetish klær. But whatever gets their rocks off.. Ikke jeg heller, var jo en smule ironisk da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå