trappevask Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg vil ha noe godt, billig og spennende! Noen tips?
Gjest Glenfarclas Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Stek rester av grønnsaker, kjøtt og andre middagsgreier, visp sammen noen egg og hell over, topp gjerne med ost om du har = middagsomelett! Forskjellig hver gang, alt etter hvilke rester du har liggende.
hobbychef Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Koteletter er billig mat og med dem kan man gjøre mye spennende med: -Drysse på paprikapulver og steke med litt sopp,paprika og smaksettes med salt og pepper. Mot slutten tilsettes litt sitronsaft, 1 dl buljong og ca. 2 dl fløte. La det få et oppkok. Serveres med poteter og salat. -Eller en variant med panerte koteletter som stekes i smør/olje+grovhakket løk+sopp. Mot slutten smak til med salt, pepper,sitronsaft og krydderurter. Så tar du alt i en ildfast form og gratinerer med ost i ovn på 225 grader i 5-10 min. Serveres med poteter og salat. Jeg bruker alltid nakkekoteletter pga fett-marmoreringen, men det får bli opp til deg.... Endret 20. mai 2012 av hobbychef
OhMickey Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Stekt ris med reker, egg, erter & gulrot(hermetikk) og kuttet paprika. Middag til under 50-lappen
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Vegetarcurry! Eller dampede blåskjell med kokosmelk, lime, koriander, chili og andre thaismaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå