Gå til innhold

Kåt dagen derpå - Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Gjest SantaMaria
Skrevet

Jeg er så utrolig kåt dagen etter er litt fuktig fest, har forstått at mange har det slik.

Har noen en medisinsk/fysiologisk forklaring på fenomenet? Hva skjer i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som skjer med kroppen, men jeg er sånn selv også.

Fryktelig innpåsliten, kosete og kåt..... :oops:

Sånn har jeg alltid vært, og det ser ikke ut til å gå over heller... :ler:

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva det kommer av, men jeg er akkurat lik...Samboeren også. Jo mer han drikker, jo kåtere dagen derpå..

Skrevet

Det er ikke jeg!!

Er som regel alt for opptatt av andre ting...feks :kvalm:

Skrevet
Det er ikke jeg!!

Er som regel alt for opptatt av andre ting...feks :kvalm:

:enig:

Skrevet

Huff da...da har det kanskje blitt for mye av det gode??

Om jeg :kvalm: når jeg drikker så er det som regel litt utpå kvelden, men er like kåt dagen derpå for det :D

Gjest sexysadie
Skrevet

aner ikke hvorfor man er så gra dagen derpå, men det er nå bare sånn....

Skrevet

Om jeg så ligger med verdens mest bankende hodepine dagen derpå så kan du vedde på at jeg likevel ikgger der med et enda mer bankende lemm og hodet fullt av seksuelle fantasier :wink:

Skrevet

Man er kåt dagen derpå fordi kroppen fremdeles er "bedøvet" av gårsdagens alkoholinntak.

Skrevet
Man er kåt dagen derpå fordi kroppen fremdeles er "bedøvet" av gårsdagens alkoholinntak.

Den forklaringen må du utdype litt nærmere, Lady...den skjønte jeg ikke..

...kåtheten ligger jo utenpå hvert kroppsfiber dagen etter ei fyllekule...og du kaller det bedøvelse...? :o

Skrevet

Jeg utdyper gjerne, Sandy. For you, everything. :wink:

Jeg er som kåtest når jeg er avslappet. Det er lettere å bare ligge og føle da. Dagen derpå er jeg fremdeles litt nummen og bedøvd, og overgangen derfra til kåthet er kort.

Skrevet

Lady....jeg får vel da anse spørsmålet som rimelig avklart...men bare rimelig... :ler:

Skrevet
Lady....jeg får vel da anse spørsmålet som rimelig avklart...men bare rimelig... :ler:
Hva? Ble du ikke kåt av den maleriske utdypningen min?
Skrevet

For meg er vel mere en enorm trang til nærhet (og trøst?) og til å "ri" alkoholen ut av kroppen. Men dæven så godt det føles! :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:D Jeg kan ikke erindre å ha blitt så utrolig kåt dagen derpå, men ble alltid veldig kåt i fylla.... Men nå har jeg jo slutta å drikke, sånn at jeg ikke skal drive med denslags umoral. Trodde den dagen derpå-kåtheten gjaldt mest for gutter jeg. Jeg stiller iallefall villig opp dagen-derpå med egg, bacon og sex, skulle det trengs 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den vitenskapelige grunnen er egentlig ganske logisk.

Det som skjer med kroppen når den er fyllesyk er at den ikke har det noe bra. Når kroppen ikke har det noe bra prøver den å fikse seg selv. Hodepine og andre uvelheter får kroppen til å reagere. Den skiller da ut kroppens naturlige smertestiller og velgjører, endorfiner, for å bote på smerten.

Endorfiner er det samme som skilles ut når man er kåt, og derfor føler man seg kåt dagenderpå.

Enkelt og greit :)

Skrevet

Oj flere som har det sånn. Jeg blir også veldig kåt dagen derpå. Er jeg bortreist fra gubben, må jeg snike meg bort og ja.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...