Gå til innhold

Onanering på jobben?

Flua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som bruker å onanere på jobben?

Jobben er ikke akkurat det stedet jeg føler for å onanere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jaaaaaaaa :oops: . Jeg har det en gang, bare måtte fly på do og hjelpe meg selv litt. Men når jeg har følt trangen senere bare tenker jeg på den gangen og det er skikkelig turn off! Så det ble med den ene gangen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanering på jobb??

Okey, de som har gjort det: hvordan kan noe på jobben bli opphissende slik at en bare gjøre det?? Kan ikke akkurat si at jeg har vært opphisset på jobb/skole ever, uansett hvor deilige gutter/menn som jeg møter på!

er det spenningen eller ? :klø:

Dere har sikkert gjort det på do, men på de fleste toalettrommene er det jo 2-8 do?? -Altså flere folk som er der mens dere holder på... :ler:

Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Onanering på jobb??

Okey, de som har gjort det: hvordan kan noe på jobben bli opphissende slik at en bare gjøre det?? Kan ikke akkurat si at jeg har vært opphisset på jobb/skole ever, uansett hvor deilige gutter/menn som jeg møter på!

er det spenningen eller ? :klø:

Dere har sikkert gjort det på do, men på de fleste toalettrommene er det jo 2-8 do?? -Altså flere folk som er der mens dere holder på... :ler:

Bare lurer...

Kåt kan man i blant bli, uansett om man ikke har noen ytre påvirkning. Har du aldri opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det gjør jeg nesten hver dag. Det er en fin måte å komme seg unna PC en på... ;-)

Ser ingen verdens ting galt med det. Det er jo ikke slik at jeg sitter i full offentlighet og beføler meg selv.

Mange ting som kan opphisse meg på jobben; kolleger og ting på internett f.eks. (Kvinneguiden ikke medregnet)

Er kommet opp i tredveårene, men trenger fortsatt å lette trykket hver dag, minst en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanering på jobb??

Okey, de som har gjort det: hvordan kan noe på jobben bli opphissende slik at en bare må gjøre det?? Kan ikke akkurat si at jeg har vært opphisset på jobb/skole ever, uansett hvor deilige gutter/menn som jeg møter på

Jeg har gjort det, en gang, på en jobb jeg hadde tidligere. Var på ingen måte opphisset over noe som helst på den jobben, men derimot tanken på kjæresten min som jeg nettopp hadde reist fra. Jeg studerte i utlandet ett år, han bodde der, jeg var reist hjem, visste ikke når jeg kunne treffe ham igjen. Det var rett og slett mangel på sex som utløste behovet. Det var ingen minneverdig opplevelse og skal forhåpentligvis ikke gjentas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: har annet å gjøre når jeg er på jobb..... nemlig utføre den jobben jeg er betalt for!!! Er fornøyd om jeg rekker å spise lunsj sittende jeg, andre behov må nok pent vente til jeg kommer hjem....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJEST SKREV:Kåt kan man i blant bli, uansett om man ikke har noen ytre påvirkning. Har du aldri opplevd det??

Takk for svar.... Selvfølgelig har jeg dager der jeg bare ER kåt, men jeg springer deffinitivt ikke inn på dassen for å lette trykket! Når jeg er på skole og jobb er jeg stressa, har mye å gjøre og annet å tenke på.

Men når jeg kommer hjem og får slappet av, letter jeg gjerne på trykket hvis jeg har behov for det! :enig_animasjon:

Det jeg ikke skjønner er å være kåt PÅ jobb. Muligens avhengig av om en har kontorjobb(nettet er jo fullt av sex) eller jobber i helsevesenet som meg.. Der ser jeg nok av gamle rumper :flekke::Gjesp:

Jaja det var meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...