Gjest beskymret jente Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hei, jeg er en jente på 16 år som har begynt med p-piller. Jeg er på min første brett og glemte en p-pille igår (søndag). Har en uke igjen av brettet. Jeg tok bare en p-pille til vanlig tid idag og hoppa over den jeg glemte. Er det dumt gjort av meg og bare ta den ene og ikke ta 2 stk siden jeg glemte? Jeg er veldig urolig om jeg har ødelagt noe når det gjelder systemet. Er det vanlig og blø helt siden jeg begynte på brettet? Føler jeg har hatt mensen i 3 uker nå og er veldig ubehagelig. Håper på et svar fort før jeg tørner helt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Du bør alltid ta p-pillen du har glemt når du husker det, selv om det betyr at du må ta to piller samtidig. Det har ihvertfall stått i pakningsvedlegget på begge typene jeg har gått på.
Gjest beskymret jente Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Hva skjer hvis jeg ikke gjør det? Påvirker det kroppen eller p-pille bruket mitt? Jeg har ikke tatt pilla skjønner du.
hakunamatata Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Når du lar være å ta en pille så vil det minske beskyttelsen for å bli gravid. Men har du hatt blødning i 3 uker bør du dra til legen, det kan hende du trenger en annen type piller.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Hva skjer hvis jeg ikke gjør det? Påvirker det kroppen eller p-pille bruket mitt? Jeg har ikke tatt pilla skjønner du. Hvis du glemmer en pille skal du bruke kondom i en uke etterpå Hva slags merke bruker du av p-piller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå