caro90 Skrevet 14. mai 2012 #1 Del Skrevet 14. mai 2012 hei, tenkte å lage en blogg her å skrive alt mulig som skjer siden ble veldig skrive ivrig siden jeg liker en fyr så trenger noe å distrahere tanker så hvorfor ikke lage en blog her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caro90 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 18. mai 2012 Da har jeg kommet hjem etter danmarks turen og tenker på hvordan jeg skal få skrevet ett kjærlighetsbrev til denne fyren jeg liker veldig godt siden jeg har fått idder i hode og de begynner å komme sterkere på hva jeg skal skrive i brevet, men vet ikke helt hvor jeg skal starte er ikke akkurat så særlig god, men har fått ett til å funke å det er bra. og jeg vil ikke akkurat mase. min venninna poengterte etter at hun så en bekjent/venninne av meg ble venn med han ganske så tidlig at jeg bør være obs og skeptisk på at man ikke kan være sikker at de følelser for hverandre og der begynner jeg å tenke, men jeg kan jo ikke bestemme hvem vil være venn med eller ikke, så jeg får være varsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå