Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er redd for kuer, og elger

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

Jeg er livredd for katter :sjenert: Og så er jeg redd for forandringer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd for katter

Hvorfor det? :klo:

Gjest Vodka
Skrevet

Er redd for å gå alene når det er mørkt, redd for å bli overfalt.

Gjest kittycat
Skrevet

Som dyreelsker blir jeg jo helt lei meg når jeg ser folk er redd for husdyr, egentlig bare fordi jeg unner alle å oppleve dyrs nærhet <3 men det er vel slik enkelte kristne er; du måå møte jesus, blabla.

Well, jeg er redd for å gjøre feil. Trekker meg unna i enkelte sosiale settinger med en gang jeg føler meg usikker, hater å skuffe andre :( og hater å føle det slik..

Litt mer konkret er jeg redd en tidligere lærer jeg har hatt. Føler sykt ubehag da han var i nærheten siden jeg utviklet sånt hat for han :D men skal sprenge postkassen hans om ikke så lenge da..

Litt som det første, ekstremt redd for at folk ikke skal like meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd flått.

Hver gang jeg går i høyt gress, i skog eller får en busk på meg får jeg panikk og kaster av meg klær og leter over hele kroppen etter dem. Har aldri vært redd det, før jeg for noen år siden fant en gigantisk flått på hunden min og tanken på at hunden min har sovet med meg i sengen min mens det beistet har vært på han:/ Kjæresten syns forresten det er kjempe gøy å dytte meg så jeg faller/får busker osv på meg. Tanken om å plutselig finne flåtten/klumpen på kroppen min er så ekkel.

ellers er jeg livredd for å bli voldtatt og bli gravid av det. Når jeg går hjem om kvelden er alle menn en trussel i mine øyne og jeg sjekker bak ryggen min hele tiden, haha paranoid. redd for edderkopper og andre ekle krypdyr. og redd for jenter.

Gjest Katee
Skrevet

Hvorfor det? :klo:

En litt traumatisk barndom :fnise: der kattene til mine besteforeldre klorte og beit og hoppet på meg hver gang jeg var på besøk hos dem. Redselen sitter fortsatt igjen. Og jeg blir like flau hver gang noen oppdager hvor redd jeg faktisk blir når katter nærmer seg meg :sjenert:

Skrevet

livet..

og eksamen! :redd:

AnonymBruker
Skrevet

En litt traumatisk barndom :fnise: der kattene til mine besteforeldre klorte og beit og hoppet på meg hver gang jeg var på besøk hos dem. Redselen sitter fortsatt igjen. Og jeg blir like flau hver gang noen oppdager hvor redd jeg faktisk blir når katter nærmer seg meg :sjenert:

Uff, kjedelig å ha det sånn. Blir litt tungvindt når man skal besøke folk som har katt.

Jeg har ei venninne som var livredd for katter. Hver gang hun kom så måtte katten ut eller inn i et annet rom. Noen ganger visste jeg ikke hvor han var og da kunne han plutselig dukke opp rett ved henne. Da har han bare satt seg rolig noen meter unna og vasket labben.

Nå er hun så vandt til han at de siste gangene har han sovet i samme sova hun satt i. I andre enden riktig nok, men et stort fremskritt.

Så det går an å komme over det :)

Du vet vel at de fleste katter er snille? Det er lite sannsynelig at de klorer hvis du ikke leker og herjer med dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er redd for all slags innsekter og veps/bie/humle og høyder. Også er jeg livredd for å ikke bli frisk.

Gjest sardintroll
Skrevet

Vann. Ikke når det ligger harmløst i glass eller flaske, klar til å drikkes, naturligvis. :gjeiper: Heller ikke det som renner ut av dusjen og krana, men et basseng, tjern osv, da må jeg holde meg på god avstand, ellers får jeg panikk.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

At jeg blir levende begravd. På nummer to kommer hest

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg er redd for å drukne, og jeg er redd for grevlinger.

Skrevet

-Høyde

-ende opp alene sammen med 100 katter som mitt eneste selskap

-maur, kryp og slanger

-skatere og andre med store klær som de kan gjemme våpnene sine i

-hester, spesielt de med kort hale

-geiter

Skrevet

jeg er redd for at de rundt meg ikke skal ha det bra. Og ufrivillig barnløshet med den jeg elsker...

Skrevet (endret)

KLOVNER!!!!!! og MÅKER!

Endret av stinestine
  • Liker 1
Gjest Swipper
Skrevet

Jeg er livredd for å se ut av vinduet når det er bekmørkt ute. Av en eller annen grunn har jeg det for meg at det står en mann utenfor med øks...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...