jente1996 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har hatt sopp i underlivet før, rett etter en antibiotika-kur, og nå tror jeg at jeg har fått det igjen. Det er veldig irriterende, jeg må på do hele tiden, og har en veldig ubehagelig følelse i underlivet. Jeg brukte canesten-salve før, men soppen forsvant ikke før jeg hadde tatt en pille som jeg måtte svelge i tillegg. Jeg har smurt på canesten denne gangen også, men jeg føler ikke det hjelper. Jeg får soppen spessielt raskt hvis jeg bruker bind. Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt soppen? Det er utrolig irriterende!! Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Du må bruke en "stikkpille" som skal i skjeden itilegg til kremen. Sopp kommer ofte innefra skjeden og da er det ikke nok å bare smøre. Det er veldig lett å få sopp når man bruke bind, det blir jo veldig klamt. Bytt bind ofte. Eller så kan du bruke tøybind eller menskopp istede.
Minya Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Du kan også forebygge sopp ved å holde bakteriefloraen i riktig balanse ved å drikke biola eller lignende og bruke sånn vaginale stikkpiller med melkesyre. Husker ikke navnet på dem akkurat nå da -.-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå