Gå til innhold

Sopp i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sopp i underlivet før, rett etter en antibiotika-kur, og nå tror jeg at jeg har fått det igjen. Det er veldig irriterende, jeg må på do hele tiden, og har en veldig ubehagelig følelse i underlivet. Jeg brukte canesten-salve før, men soppen forsvant ikke før jeg hadde tatt en pille som jeg måtte svelge i tillegg. Jeg har smurt på canesten denne gangen også, men jeg føler ikke det hjelper. Jeg får soppen spessielt raskt hvis jeg bruker bind. :tristbla:

Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt soppen? Det er utrolig irriterende!! :snurt: Takk på forhånd :jepp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bruke en "stikkpille" som skal i skjeden itilegg til kremen. Sopp kommer ofte innefra skjeden og da er det ikke nok å bare smøre.

Det er veldig lett å få sopp når man bruke bind, det blir jo veldig klamt. Bytt bind ofte. Eller så kan du bruke tøybind eller menskopp istede.

Skrevet

Du kan også forebygge sopp ved å holde bakteriefloraen i riktig balanse ved å drikke biola eller lignende og bruke sånn vaginale stikkpiller med melkesyre. Husker ikke navnet på dem akkurat nå da -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...