Gjest Tinaa Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er en jente på 16 år. I høst når jeg begynte på skolen så trodde jeg at jeg hadde fått blærekatar/urinveisinfektion. Jeg har vært til legen 5-6 ganger, de sender meg bare hjem. Smertene er ubeskrivelige, en dag kan jeg ha kjempevondt, og den andre dagen har jeg ikke vondt i det heletatt.Det kan gå flere uker før jeg får vond igjen etter at jeg har hatt det, og det kan bare gå noen dager. Det er smerter fra urinrøret og i urinblæra. Når jeg går på do er det vondt samtidig som det er litt godt. Jeg har tatt forskjellige prøver, men de finner ikke ut noen ting.Det kjennes ut som om blæra presses sammen. Kan dette ha en sammenheng med sex'en? jeg fikk jo meg kjæreste i fjor sommer, og vi er fortsatt sammen. Kan det han en sammenheng?? Jeg har fått ett veldig stor fravær på skolen p.g.a dette. Og jeg går jo på vidregående og er redd for å ikke bestå året. hjeeelp meg
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 er det etter dere har hatt sex, eller har det ingen sammenheng med dette?
Gjest Tinaa Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Noen ganger kan jeg få vondt etter sex, og andre ganger trenger vi ikke å ha hatt sex før jeg får vondt.
Minya Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Nyrebekkenbetennelse? Det høres mest ut som du har en skikkelig hissig urinveisinfeksjon, men om du har blitt testet for det stemmer jo heller ikke den teorien. På den annen side, hissig uvi og/eller soppinfeksjon kan være symptomer på chlamydia. Vondten du beskriver kan også være symptomer på endometriose. Jeg ville gått tilbake til legen og tatt h*n i kragen og bedt om en skikkelig utredning, for sånn kan du jo ikke gå rundt og ha det. Vil ikke legen din hjelpe, bytt lege.
Gjest tinaa Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 hmm.. Har nå bestilt meg en time hos urolog. Håper at h*n finner ut noe. Blir så sliten av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå