Gå til innhold

Sovnet i stedet for sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er at en gutt/mann sovner i stedet for å ha sex med damen sin (når han ikke er full.) og hun er villig til sengekos.

Det har nemlig skjedd med meg to ganger nå og jeg blir jæskla bekymret.

Hva er feil på meg?

Vi kan legge oss og jeg har hatt lyst på henne, og forteller henne om det, men så pleier jeg å varme henne opp litt på forhånd, så vi ligger og koser til hun er klar. Men så har altså det nye skjedd at jeg bare sovner fra hele greia.

Jeg syns ikke dette er så veldig oppmuntrendes akkurat.

Hva er det som skjer?

Nå er jeg i den situasjon at det skjedde i går på kvelden, og etter det har vi jo ikke gjort noe. Men jeg har lyst til at hun skal komme hjem fra jobb så vi kan kose oss. Men da er jo hun trøtt og vil sove.

Dessuten er jeg redd for at det skal skje igjen. :tristbla:

Krysser av for anonym her. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Har skjedd med meg opptil flere ganger. Appåtil sovnet av mellom bena på en dame. Er så varmt og mykt mellom lårene..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd med meg opptil flere ganger. Appåtil sovnet av mellom bena på en dame. Er så varmt og mykt mellom lårene..

Hva sier damen da? Blir hun irritert?

Og hva gjør du?

(Sliter per nå med å være nesten litt plagsomt kåt..)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg en gang, også. Jeg var så trøtt, hadde jobbet masse nattevakter og det hadde vært styr med sykt barn og det ene med det andre. Og egentlig hadde jeg jo lyst, jeg også. Jeg LIKER å slikke fitte, og kan liksom ikke få nok av det. Hvis snekkeren skulle finne på å streike midt i uka, så er alltid den sikreste kuren for det å få dama til å sette seg over ansiktet mitt og ta for seg. Hun jeg var sammen med da, var en smule bifil, og påstod at hun aldri hadde blitt slikket til orgasme av en mann før. Det tar jeg som et kompliment. Hun var stort sett veldig keen på at jeg skulle gi henne munnsex, og som sagt, ingen kunne vært mer villig.

Men akkurat den dagen, så duppet jeg stadig vekk av, og våknet med ansiktet ned i musa hennes, iallfall 4-5 ganger. Jeg tror ikke hun merket noe, fra hennes perspektiv må det ha virket som om jeg gikk helt bananas og gav meg selv fitte over hele ansiktet. Hun lå ikke akkurat passiv, så jeg ble våt fra hakespissen til øyenbryna.

Og det har skjedd flere ganger at jeg har sovna bak ryggen på henne mens vi EGENTLIG var i ferd med å varme opp. Det er så deilig å ligge bak en myk og varm dame med et bryst i hver hånd. Mmmmm.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg a) ler det vekk og fortsetter til vi begge er fornøyd eller b) sover og tar igjen i løpet av natten/morgenen.

No biggie.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg a) ler det vekk og fortsetter til vi begge er fornøyd eller b) sover og tar igjen i løpet av natten/morgenen.

No biggie.

Ja, jeg sov jo helt til jeg våknet dagen etter. Hun sa ikke noe, men den første gangen vekket hun meg. Det gjorde hun ikke nå.

Så spør hun om jeg ikke er like tent på henne lenger, som før.

Men det er jo ikke feilen. Jeg bare .. sovnet.

Byner jeg å bli gammel?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Og det har skjedd flere ganger at jeg har sovna bak ryggen på henne mens vi EGENTLIG var i ferd med å varme opp. Det er så deilig å ligge bak en myk og varm dame med et bryst i hver hånd. Mmmmm.

Det er nettopp sånn det skjer... :sjenert:

Men jeg kan ikke skjønne at jeg var noe spesielt trøtt eller noe.Så jeg kan ikke forklare det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp sånn det skjer... :sjenert:

Men jeg kan ikke skjønne at jeg var noe spesielt trøtt eller noe.Så jeg kan ikke forklare det.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har liksom altid vært en duracellkanin på grensen til det plagsomme, som noen ganger ikke har greid å rote meg hjem fra byen til leiligheten min/hennes en gang, før jeg har hatt sex med damen. Men nå, så skjer dette her...

Hvor gamle er dere andre som opplever det samme?

Dessuten vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forklare det for damen min... :tristbla:

TS

Gjest Katten.
Skrevet

Det eneste problemet du har, er at du tar ting alt for dødsseriøst.

Det er sex. Det er ikke verdens undergang om man ikke presterer hver eneste gang.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste problemet du har, er at du tar ting alt for dødsseriøst.

Det er sex. Det er ikke verdens undergang om man ikke presterer hver eneste gang.

Ah, ok. Men det høres ut som noe damen min kunne ha sagt om meg også.. Jo, men da skal jeg bare prøve å stresse litt mindre med det.

Jeg kan jo i grunn bare si akkurat det som AB skriver, for det er jo riktig. At jeg liker så godt å ligge varmt og godt inntil henne på den måten, så da sovnet jeg.

Takker for godt innspill.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ingenting om du sovner ett par ganger. Det er bare å ta det igjen neste dag :) Jeg er jente, og hadde ikke blitt sint av en sånn ting.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager altså, men dette her som kom fram i tråden, og som jeg trodde var en ok måte å tenke på, var feil slutning.

Det var ikke ok at jeg sovnet og det har påvirket mer enn jeg var klar over.

Det blir brukt mot meg og hun er usikker på om jeg faktisk elsker henne, eller bare er sammen for bekvemmelighets skyld.

:tristbla:

Så dette har blitt et problem.

TS

Gjest Loverdose
Skrevet

Er man trøtt, så er man trøtt!

Men hei, fortell henne det du forteller oss! At du ikke forstår hvorfor du sovner. Veldig viktig å poengtere at det er ikke noe hun gjør feil og at det bare skjer. Be henne vekke deg neste gang du tar deg en blund. :) Hadde typen sovna i senga med meg hadde jeg blitt så fornærmet at jeg hadde begynt å gråte, kjenner jeg meg selv rett. Man tror jo automatisk at man kjeder partneren sin og gjør noe alvorlig feil. :fnise:

Skal forresten innrømme at jeg som er kvinne noen ganger blir trøtt av å suge også. Noen ganger legger jeg bare hodet mitt på låret hans og bare stirrer på staken og lurer på om jeg skal ta meg en blund eller fortsette... Noen ganger er man dessverre bare litt for trøtt og sliten, uten at det har noe med partneren eller seg selv å gjøre. :)

• Liker 2
Skrevet

Det er bare det at du er trøtt.. Er man trøtt så er man trøtt.. ikke klandre deg selv for det.

Det er ganske tydelig at du prøver så godt du kan å prioritere henne femfor søvn -og da sier kroppen ifra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...