AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hvem tenker du på når du onanerer? Personlig tenker jeg på min samboer eller exen.. Og det blir stort sett med de to (ikke samtidig). Liker å tenke på ting som har skjedd meg.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 TS her Kan legge til at jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor samboeren når jeg har fantasert om eksen. Er det flere som fantaserer om sex med eks?
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Tenker på kjæresten og sexen vi har. "Ser" det litt for meg også.
Alina X Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 tenker på meg med en "konstruert"fyr i hodet,og hva vi gjør,heh...
MrSmith Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Jeg tenker på kjæresten, hun fortjener det, det er godt for samvittigheten, og nok for fantasien. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg tenker på kjæresten, hun fortjener det, det er godt for samvittigheten, og nok for fantasien. Samme her! 1
Gjest sardintroll Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Å binde kjæresten min, så han står der hjelpeløs i bare underbuksa, og piske ham til han har en søt, liten og mørk flekk mellom bena.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Jeg fantaserer om analsex og om å bli tatt med makt. Har prøvd analsex og liker det ikke... men tenner veldig på tanken til tross for det.... kunne selvsagt ikke tenkt meg å bli tatt med makt i virkeligheten, men er jo derfor det heter fantasi Dette med å bli tatt med makt, tror jeg er fordi jeg har noe med dominas å gjøre. Elsker det når kjæresten min er litt røff med meg, så lenge det ikke går for langt.
FrankDrebin Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Veksler mellom å se for meg en god venninne av meg i trange jeans, og da jeg ble sugd til utløsning for første gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå