Gå til innhold

Menn som ikke tenker på dama

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at jenter liker gutter som ikke tenker på dama i senga, men bare peiser på og gjør det han har lyst til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javisst. :jepp:

Skrevet

ja til en viss grad,og man må være enige i hva som er greit eller ikke.alle kvinner liker å bli "tatt"men ikke glem at de liker å få nytelse også,å bare holde henne fast og pese på i 5min kan bli litt kjedelig sort of sayin..

Gjest snoopy_93
Skrevet

Vel.. Gutten min tenker på meg i senga, derfor "peiser" han på. :sjenert:

Han vet hva jeg liker og han vet hvordan han skal få meg til å komme.

Jeg liker at han bare gjør det han har lyst til også så lenge han ikke bare stormer inn i analen uten å forberede meg på det. (au!)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de liker det.

Skrevet

Det kommer nok litt an på. Av og til liker jeg å bli tatt rått og uten hensyn, men alt til sin tid liksom. Jeg ville ikke holdt på med en fyr som kun var sånn. Og det er bare avtennende med en fyr som tar meg på den måten og så er ferdig. Jeg må få noe jeg også, enten før eller etter hans neantertaleranfall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes nesten kjæresten min tenker litt for mye på meg i senga, så noen ganger ber jeg han gjøre som han selv vil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en feil jeg har gjort mye før: tatt for mye hensyn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker det ikke.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Stemmer det at jenter liker gutter som ikke tenker på dama i senga, men bare peiser på og gjør det han har lyst til?

Selvsagt stemmer det, alle gutter er "sånn".

Skulle han begynne å tenke på dama så vil vel hun han knuller bli rimelig sjalu og lage bråk og ståk.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt stemmer det, alle gutter er "sånn".

Skulle han begynne å tenke på dama så vil vel hun han knuller bli rimelig sjalu og lage bråk og ståk.

Alle fordommers barrikadestormer har talt, og morer seg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Finnes sikker de som liker det, men de færreste er nok slik. Når jeg tenker på det du sier, så vil mannen da bare ta for seg (inn og ut) i noen minutter, komme og er ferdig med hele økten. En mann tenker ikke på damen når han vet hvordan hun får orgasme, så de som svarer at det er greit han gjør det, svarer egentlig ikke på spørsmålet. Når en mann ikke tenker på damen, er da han gjør tingene bare for sin egen nytelse og bryr seg ikke om hva damen ønsker. Sånne personer er det nok ikke mange kvinner som liker.

Jeg selv hadde ikke orket en mann som var slik, for man er to som har sex og da skal det inkludere begge. Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bare være et hull man kan bruke når det passer. Det er slik jeg føler de jentene er, når mannen bare bruker de for å tilfredstille seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok litt an på. Av og til liker jeg å bli tatt rått og uten hensyn, men alt til sin tid liksom. Jeg ville ikke holdt på med en fyr som kun var sånn. Og det er bare avtennende med en fyr som tar meg på den måten og så er ferdig. Jeg må få noe jeg også, enten før eller etter hans neantertaleranfall.

Og dine tanker er hans plikt å lese.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Ironisk nok så vil en mann som slipper løs dyret i seg, forsyner seg av godene og hemningsløst nyter henne til det fulle være han som tenker aller mest på henne og gir henne den beste nytelsen.

Å kun tenke på seg selv er ikke bra, men det er ikke en motsetning mellom å tenke på sin egen nytelse og samtidig maksimere hennes.

:)

Skrevet

Og dine tanker er hans plikt å lese.

Når sa jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...